Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Rot

Recommended Posts

STEAM_0:1:478698429

 

Jeg skal unbannes fordi: Fordi at jeg raidede Butik #2 Gerda Ejede butikken jeg skrev raid kastet en granat igennem det sted hvor du smider dine printer (Bank). Jeg råvbte Allahu akbar dog skulle jeg nok straffes for det men synes ikke jeg skal have 6 dage ban. Der var en der også gjorde det over i danske bank han fik blot et jail på 600 seconds  da kan jeg ikke se min grund til at jeg får ban i 6 dage for at lave et raid

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Tue´s Analservice A/S

Normalt som du siger giver vi ikke lige 1 uges ban for random granat men efter som din strafhistorik ikke lige er just pæn og du er på meget kort tid kommet ud af et par permbans tænker jeg ikke at du skal have ligeså lang straf ift. andre. Da du UDMÆRKET godt kender reglerne og burde have læst dem igennem efter dine mange bans.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jenss skrev:

Hej @Tue´s Analservice A/S

Normalt som du siger giver vi ikke lige 1 uges ban for random granat men efter som din strafhistorik ikke lige er just pæn og du er på meget kort tid kommet ud af et par permbans tænker jeg ikke at du skal have ligeså lang straf ift. andre. Da du UDMÆRKET godt kender reglerne og burde have læst dem igennem efter dine mange bans.

Hej Jenss det jo ikke en Random Granat da jeg skriver raid i chatten

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Tue´s Analservice A/S skrev:

Ser ikke en grund til at skulle formere dem da de ikke tog skade??

Efter som den attitude og opførsel du har vist på det seneste, har overhovedet ikke været tilstrækkelig og du er oven i købet haft 26 bans i det hele. Så det er grunden til den lange straf. Eftersom du ikke har vist interesse på serveren 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jenss skrev:

Efter som den attitude og opførsel du har vist på det seneste, har overhovedet ikke været tilstrækkelig og du er oven i købet haft 26 bans i det hele. Så det er grunden til den lange straf. Eftersom du ikke har vist interesse på serveren 

Har skam interesse for stavox det er bare det også fedt at have det sjovt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.