Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] LlamaFR ( Unban - Appeal )


Suk Macok

Recommended Posts

________________________________________________________________________________________________

 

SteamID: STEAM_0:0:111207421

Hvorfor skal du unbannes:

Lad mig starte med at sige hvad der skete:
Det der skete var at jeg var betjent imens der var PD-Raid. Jeg dør så på grund af PD-Raidet og bliver så lidt frustreret (også på grund af det blev callet radio men ingen rigtig kom (Inklusiv Vicerigsbetjenten {Staff} som var i spawn). Nu respawner jeg så i spawn og ser Vicerigsbetjenten og går over til ham og siger at han skal gå af sit job og på grund af jeg er lidt frustreret kommer der lidt bandeord med :). Derefter giver han så mig demote og mig som er frustreret går over til ham og siger at han ikke bare kan gøre det (vidste godt han måtte men syntes bare ikke det var i orden). Men igen kommer der lidt bandeord med (ikke de helt vilde bandeord skal det siges) og derefter arrestere han mig som jeg ikke syntes er i orden, så derfor kalder jeg case. Da der var en staff der tog min case forklarede jeg at jeg ikke synes der var en god demote grund, men Vicerigsbetjenten bliver så tp'et over til mig også vil han have mig til at sige hvad der skete og fordi jeg var irriteret kunne jeg ikke huske så meget kun nogenlunde (Det er nok det han mener med at lyve tror jeg). Derefter siger de jeg får ban i 3 dage og mig der er lidt hidsig leaver og tænker ikke mere over det (Vidste ikke jeg kunne få flere dage på grund af det).                            (Så teknisk set bliver jeg mest bannet for at ikke kunne huske hvad jeg sagde og fordi jeg var frustreret)


Lidt basic grunde til ting jeg gjorde:

En grund til at jeg snakkede grimt til staffen var også fordi han blev ved med at spørge om det samme og det frustrerede mig helt vildt. Hans spørgsmål var hele tiden,

"Hvad sagde du" og fordi jeg var mega frustreret kunne jeg ikke huske det, kun nogenlunde. Så derfor forstår jeg ikke helt hvorfor jeg fik grunden "Lyver overfor staff".

Fordi jeg L Tap'ede var fordi jeg var mega frustreret og havde bare brug for at komme væk fra den (frustrerende) staff. Men vidste heller ikke man ville få flere dage på grund af det.
😞
 

Hvorfor jeg vil tilbage osv.
Fordi jeg elsker at spille inde på Stavox og er altid hyggeligt at spille derinde og vil altid prøve at være lidt mindre "aggressiv" på min talemåde.
Jeg er heller ikke fuldstændig sikker på alle regler + der er mange forskellige meninger med reglerne osv. + havde lige fundet nogle at "tryharde"

det med så der var rent faktisk lidt træls 😞
 

(Farvesystemet var lidt mærkeligt)

_________________________________________________________________________________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @LlamaFR

Det er mig som kommer til casen efter at have overført samtalen mellem dig og Ducky som var ret vild i min optik. Samtalen mellem jer to var meget hurtig men også konkret. Du starter med at kalde Ducky en masse forskellige ord som jeg personlig ikke havde fundet mig i eftersom at det var personligt og ikke RP relateret hvad jeg kunne forstå. Jeg prøver lidt at referere til reglen 1.3. 

Iforhold til samtalen på PD:
Da jeg kommer til din case nævner du ikke at du har "snakket grimt" eller bogstavelig talt svinet Ducky til det kommer først frem da jeg skriver til Ducky over vores admin chat at han skal komme og han konfronterer dig med det. Her nævner du gentagende gange at du kun lige har sagt det her og det her... Du fortsætter også sproget og attituden henne ved jail ved PD hvilket jeg ikke finder acceptabelt da man skulle kunne være i stand til at føre en samtale med staff uden at svine dem til selvom de er indblandet. Du skal huske på at vi er alle sammen mennesker alle begår fejl. Faktum er at du til sidst vælger at: CONSOLE: Quit. Altså Ltap midt i casen i stedet for at rede trådene ud. 

Iforhold til dit BAN og Grunden:

Jeg skrev med Ducky omkring den her case og vi blev begge enige om at det ikke var en ordenlig måde at snakke til Staff på men også den opførsel du viste overfor os. Du skal måske blive bedre til selv at tænke på hvornår du måske har spillet for meget RP eller hvor langt over stregen du er gået. Jeg ved man kan miste kontrollen og når man gør det så er det ikke ligefrem den bedste tone man har hverken overfor spillere eller staff. 

Faktum og mit svar til dig:
Jeg ville gå med til at give dig et prøveunban eftersom det er weekend og det kan være du har set frem til at bruge tiden på Stavox. MEN jeg ville lige drøfte den med Ducky da han også var med i sagen. Et godt råd fra mig til dig ville være at når du kan mærke at du bliver sur eller frusteret så tag en 30. min pause også vend tilbage efterfølgende. Husk på vi er her alle sammen for at have det sjovt og hjælpe hindanden. 

Jeg vender tilbage når jeg har snakket med Ducky 

God aften
Mvh: 
Anders Mat(seniormoderator)
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Anders Mat

Kan godt forstå at i syntes det ikke var en måde at snakke til en staff men igen jeg var meget frustreret på tidspunktet.

Du kan også læse hvorfor jeg Ltap'ede og at jeg ikke vidste jeg ikke måtte gøre det (Var jo frustreret) + for at være ærlig så det meste
af det du har skrevet har jeg også begrundet hvorfor jeg gjorde i min tråd. 😮 

Skal nok prøve at tage dit råd til mig 🙂  
 

Hvis jeg nu får unban vil jeg i den grad også skynde mig så hurtigt ind på stavox og få grindet noget weed  😉


Mvh: LLAMA 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 1/10/20, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.