Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request (Sørgen Vandmand)


SørgenV andmand

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:121868384

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg er blevet Permbannet for løgn i unban request hvilket jeg mener jeg ikke har gjort jeg mener at jeg har svaret ærlig og at jeg ikke har gjort dette han mener jeg har løjet om -reps som jeg gjorde mod ham og derefter fjernede hvor jeg så svarede at jeg ikke havde gjordt det men det var ment som jeg ikke havde gjordt det længre og at jeg ville stoppe hvor efter han har givet mig permban for at lyve (hvilket han selv gør btw hvis dette ikke er tilladt undskyld)

______________________________

gjorde mod ham aka jeg havde minus reppet hans post altså tilbage svar

 

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg elsker også servern og mit sprog kan jeg jo ligesom godt forstå ikke er det pæneste 

____________

jeg tænker lige jeg forklare det for mit perspektiv jeg blev meget oprevet af hævn på en måde bare et ban når en person gør det og jeg bliver træt af det føler jeg form at jeg skal have hævn og derfor har jeg skrevet at jeg havde ikke lavet noget -rep og har fjernet det inden og derfor har set det som en form for hævn og kan godt se at det forkert at gøre sådan noget når han bare følger reglerne. Jeg har overeageret i stor stil som han også sagde han havde med bannet men det er okay og jeg har ikke noget imod mrmikkel som bannede mig sidst jeg tror bare det var sådan en sag med in the heat of the momment

 

@Anders Matvil du være med til dette ?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.