Hop til indhold
Stavox

Har i et fritids/fuldtids job?

Recommended Posts

3 timer siden, VaffelVictor skrev:

Det er jo en stor løgn. Der er jo ikke nogen som laver 3 opslag på 3 minutter. Bare fordi de lige fik lyst

Hvofor laver man så de opslag? Altså tænker ikke at der er nogen der vil lave noget når de ikke har lyst 

Link til indlæg
Del på andre sites
21 timer siden, Kate skrev:

Hejsa 🙂

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 

50 timer? Det kan du ikke samtidig med skole.

I bryder dog også alle regler, da du maks må arbejde 12 timer om ugen i en alder af 14.

Link til indlæg
Del på andre sites
4 minutter siden, Phillip Smith skrev:

50 timer? Det kan du ikke samtidig med skole.

I bryder dog også alle regler, da du maks må arbejde 12 timer om ugen i en alder af 14.

Er det ikke også noget med 2-3 timer på en skoledag?

Link til indlæg
Del på andre sites
15 minutter siden, Hizlau skrev:

Er det ikke også noget med 2-3 timer på en skoledag?

Er du mellem 13 og 14 år, må du højst arbejde to timer på skoledage og syv timer på fridage. Din ugentlige arbejdstid må ikke overstige 12 timer i uger med skoledage og 35 timer i uger, hvor der er helt skolefri.

Link til indlæg
Del på andre sites
23 timer siden, Kate skrev:

Hejsa 🙂

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 

Tror ikke på du arbejder ca. 200 timer i måneden. Fordi hvis du gør så er din timeløn på omkring 20,8 kroner. Plus så arbejder du omkring 6-7 timer hver dag 365 dage om året.

Det hænger ikke helt sammen @Kate

Redigeret af Polle
  • +Rep 1
Link til indlæg
Del på andre sites
21 timer siden, Polle skrev:

Tror ikke på du arbejder ca. 200 timer i måneden. Fordi hvis du gør så er din timeløn på omkring 20,8 kroner. Plus så arbejder du omkring 6-7 timer hver dag 365 dage om året.

Det hænger ikke helt sammen @Kate

Der er ikke mange arbejdsgivere der overholder de regler. Jeg har ikke noget imod at arbejde over 2 om dagen fordi jeg vil jo gerne have penge. Jeg arbejder nogen gange 37 timer i ugen selv om jeg går i skole (dog er der ikke helt tid til at lave lektier) 

• +Rep 1
  • Dum 1
Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, Mayan skrev:

@Jenssdet der når man ikke vidste at man fik 30 kr. i tillæg fra 18-22 😂 Fatter rent faktisk ikke hvordan de tjener penge på at jeg er der.

Nemme skejs

Link til indlæg
Del på andre sites