Hop til indhold
Stavox

Har i et fritids/fuldtids job?


Hizlau

Recommended Posts

3 timer siden, VaffelVictor skrev:

Det er jo en stor løgn. Der er jo ikke nogen som laver 3 opslag på 3 minutter. Bare fordi de lige fik lyst

 

Hvofor laver man så de opslag? Altså tænker ikke at der er nogen der vil lave noget når de ikke har lyst 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Kate skrev:

Hejsa 🙂

 

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

 

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 

50 timer? Det kan du ikke samtidig med skole.

I bryder dog også alle regler, da du maks må arbejde 12 timer om ugen i en alder af 14.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Kate skrev:

Hejsa 🙂

 

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

 

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 

Tror ikke på du arbejder ca. 200 timer i måneden. Fordi hvis du gør så er din timeløn på omkring 20,8 kroner. Plus så arbejder du omkring 6-7 timer hver dag 365 dage om året.

Det hænger ikke helt sammen @Kate

Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/9/2020 den 2:57 PM , Kate skrev:

Hejsa 🙂

 

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

 

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 


Nu vil jeg lige høre...

Lad os antage, at du arbejder 200 timer, hver måned i 12 måneder for din far. Det er 2400 timer. Hvis vi siger at du på et år får 60k. Så har du en timeløn på 25 kr. (2400 timer * 25 kr = 60000 kr samlet løn)

 

Nu ved jeg ikke præcis hvad dit arbejde går ud på, men hvis du seriøst bruger 200 timer om måneden og får 25 kr i timen. Så ville jeg i hvert fald tænke mig om igen. Hvordan kan du have tid til at passe skole, venner, en ordentlig døgnerutine og stadig bruge 200 ud af 730 timer på en måned på dit arbejde.

 

Ved ikke engang om børn under 15 må arbejde så meget. Udover det, så kan jeg godt forstå du mener, at du ikke får så meget. Hvis din far kaldte mig til jobsamtale og gav mig de tal, så havde jeg gået ud af lokalet i et hjertebank.

 

Da jeg var i din alder, havde jeg et uskyldigt avisomdeler job, hvor jeg ikke havde nær 200 timer om måneden, men stadig en langt højere timeløn.

 

Der er altid noget med dig Kenzoo. Ved godt det er din far og det hele, men altså 25 kr i timen, 2400 timer om året. Godt det ikke er mig. Du er i hvert fald loyal 2 familia

 

- Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Polle skrev:

Tror ikke på du arbejder ca. 200 timer i måneden. Fordi hvis du gør så er din timeløn på omkring 20,8 kroner. Plus så arbejder du omkring 6-7 timer hver dag 365 dage om året.

Det hænger ikke helt sammen @Kate

Der er ikke mange arbejdsgivere der overholder de regler. Jeg har ikke noget imod at arbejde over 2 om dagen fordi jeg vil jo gerne have penge. Jeg arbejder nogen gange 37 timer i ugen selv om jeg går i skole (dog er der ikke helt tid til at lave lektier) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.