Hop til indhold
Stavox

Har i et fritids/fuldtids job?


Hizlau

Recommended Posts

Lige nu, Matti 🐐 skrev:

Jeg er lige blevet opsagt, da jeg snart fylder 18.

Jeg arbejdede ellers i Rema 1000.

Vil du finde noget nyt, eller vil du bare nyde det i lidt tid?

Det er dog lidt svært at få tingene til at køre rundt når man ikke har et job. Meeen så får du jo også snart SU

Link til kommentar
Del på andre sites

Og her har vi et perfekt eksemplar af det jeg vil kalde rep hunter.

9beeb47419bc6e95d139b83bfb33203e.thumb.png.5ffd01be2fd1450d606b1a8eeea85292.png

Her kan vi se alle røde cirkler betyder det er dig som har lavet postet og de grønne er tidspunktet du har lavet postet. 6/7 af disse post's er dine.

Som man kan se på de 3 sidste har du lavet fucking 3 posts på 3 minutter. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Hizlau skrev:

Hvad laver man som salgselev?

 

Lærer alt om at stå i butik lige pt er jeg i Frugt, Grønt og Blomster så lærer jeg meget om at stå i en grønt afdeling og lede den

1 time siden, Kate skrev:

Hejsa 🙂

 

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

 

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 

Du får like 250-300 i time. Hvad mener du med tjener dog ikke så meget 

2 timer siden, Mayan skrev:

Jeg arbejder i et firma, hvor jeg pakker bananer - har været der i lidt over 1,5 år. 

Tjener man meget som banan pakker ? 🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Hizlau skrev:

Vil du finde noget nyt, eller vil du bare nyde det i lidt tid?

Det er dog lidt svært at få tingene til at køre rundt når man ikke har et job. Meeen så får du jo også snart SU

Min mor forsørger mig, så det går nok.
Dog så vil jeg gerne have noget nyt - men ved ikke, hvornår at jeg orker at søge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er en ungarbejder i netto og tjener omkrig 74 kr i timen. Jeg er kinda en leder men er ikke leder på papierne. Ikke nok med det får jeg 10 kr i tillæg om hverdagene efter kl 18:00. Jeg får så også 25 kr mere i timen om lørdagen og om søndagen får jeg 36 kr mere i timen.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Kate skrev:

Hejsa 🙂

 

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

 

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 

Du arbejder allerede for meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Kate skrev:

Hejsa 🙂

 

Jeg arbejder for min far i hans eget firma. Det er både inde for fliser, landbrug, kloak osv.

Jeg tjener dog ikke så meget, som jeg kunne have gjort, da jeg allerede tjener 50-60k om året i en alder af 14.

 

Jeg arbejder cirka 200 timer i måneden. 

Så du arbejder 50 timer om ugen, udover dit skolearbejde?

hmm 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, VaffelVictor skrev:

Og her har vi et perfekt eksemplar af det jeg vil kalde rep hunter.

9beeb47419bc6e95d139b83bfb33203e.thumb.png.5ffd01be2fd1450d606b1a8eeea85292.png

Her kan vi se alle røde cirkler er betyder det er dig som har lavet postet og de grønne er tidspunktet du har lavet postet. 6/7 af disse post's er dine.

Som man kan se på de 3 sidste har du lavet fucking 3 posts på 3 minutter. 

 

Prøver bare at få gang i forummet, det er ikke fordi der er så mange der poster.

De 3 opslag var sådan 1 om natten, hvor jeg bare snakkede med nogen, om shitposts. 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Hizlau skrev:

Prøver bare at få gang i forummet, det er ikke fordi der er så mange der poster.

De 3 opslag var sådan 1 om natten, hvor jeg bare snakkede med nogen, om shitposts. 

Det er jo en stor løgn. Der er jo ikke nogen som laver 3 opslag på 3 minutter. Bare fordi de lige fik lyst

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.