Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request [BURNER/Benefactor]


BURNER

Recommended Posts

SteamID: 

STEAM_0:1:69252210

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg blev permanent-bannet for flere måneder siden primært af årsagen "Voldsom proppush". På daværende tidspunkt havde jeg fundet mig frem til at kunne skubbe til biler var en mulighed, og en måde at skade andre spillere på. Jeg valgte dengang med vilje, at skubbe til biler der var parkeret foran butik 2 ind i en spiller, som jeg havde haft en konflikt med. Jeg husker ikke helt hvad der blev sagt, men det var i retning af at vi RP'et 'for sjovt', som senere havde eskaleret. Jeg valgte kort efter konflikten at tage den et skridt videre, da jeg senere blev aggressiv og var ude på at få gengæld, fordi der blev sagt nogle ting som jeg ikke havde ligeså meget tolerance for i spillet. Jeg valgte at skubbe mindst to par biler på parkeringspladsen med en prop der bare fløj igennem begge biller. Det gjorde i forsøg på at skade den samme person, fra den samme konflikt der lige havde taget sted. Jeg blev senere taget af staff og forsøgte at snoge min vej ud ved at sige at det ikke var mig. Jeg løj fordi jeg helst gerne ville have undgået at blive bannet, ligesom nu. Der var dog video-bevis og jeg blev selvfølgelig bannet. Det var cirka 3 måneder siden hvis jeg husker rigtigt, og jeg ikke har brugt meget tid på min konto til at spille Garry's Mod siden. Nu når jeg er tilbage har jeg dog interesse i at spille på serveren, især når det lades til at være den eneste aktive danske server. Jeg undskylder for mine tidligere valg, som på daværende tidspunkt eskaleret mere end nødvendigt. Hvis jeg tillades at komme ind igen ville mine intentioner være at kunne spille mere seriøst og undgå at få ban igen, selv på langtidsplan.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.


Din unban-request ser ud til at der er blevet lagt noget tid i den, og der er nået at gå en 3 måneders tid siden dit ban, men som der også er blevet nævnt i din tidligere unban-request, så er din strafhistorik jo langtfra ren, med 7 ban på 15 timer, hvoraf 4 af dem har været permanente.

Jeg tænker dog ikke at muligheden for unban er udelukket, så længe at du kan forsikre os om at du virkeligt agter at gøre som du skriver i din unban-request, og undgår at ende i en lignende situation igen.

Beslutningen om, hvorvidt du bliver unbanned eller ikke, er dog ikke op til mig alene at træffe, så det vil jeg skulle snakke med Mikk omkring.


Men før vi lige går videre med din unban-request, så har jeg lige et måske lidt mærkeligt spørgsmål: Har du noget kendskab til en spiller som går under navnet "Nick Gerr" på serveren? Her er til link til deres steam profil.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Michael K skrev:

Men før vi lige går videre med din unban-request, så har jeg lige et måske lidt mærkeligt spørgsmål: Har du noget kendskab til en spiller som går under navnet "Nick Gerr" på serveren? Her er til link til deres steam profil.

 

Hej Michael K.

Ja, 'jeg kender godt til Nick Gerr'. Nick Gerr er egentligt en alt-account lavet mellem flere venner til at spille, inklusivt nogle som ikke kun spiller på Stavox, men også andre servere der ikke er danske. Jeg spillede ofte selv på Stavox gennem kontoen sammen med en anden, men kontoen er nu blevet bannet og jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid siden det er, fordi jeg ikke har været inde at tjekke datoen igen. Burner/Benefactor er min oprindelige account og den jeg altid har brugt til at spille på førhen. Jeg er godt klar over hvad du måske tænke i forbindelse med en alt-account, men jeg håber at der er forståelse for at mine intentioner er at undgå endnu et ban chancen for at spille på en dansk server en gang i mellem ikke helt udlukkes. Jeg er selvfølgelig også villig til at gå med på en prøve-periode (Ikke at det er min beslutning til at starte med), hvis det hjælper jer at beslutter om det er det værd for mig at blive på serveren med nye intentioner.

Lige nu, BURNER skrev:

 

Hej Michael K.

Ja, 'jeg kender godt til Nick Gerr'. Nick Gerr er egentligt en alt-account lavet mellem flere venner til at spille, inklusivt nogle som ikke kun spiller på Stavox, men også andre servere der ikke er danske. Jeg spillede ofte selv på Stavox gennem kontoen sammen med en anden, men kontoen er nu blevet bannet og jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid siden det er, fordi jeg ikke har været inde at tjekke datoen igen. Burner/Benefactor er min oprindelige account og den jeg altid har brugt til at spille på førhen. Jeg er godt klar over hvad du måske tænke i forbindelse med en alt-account, men jeg håber at der er forståelse for at mine intentioner er at undgå endnu et ban, så chancen for at spille på en dansk server en gang i mellem ikke helt udlukkes for godt. Jeg er selvfølgelig også villig til at gå med på en prøve-periode (Ikke at det er min beslutning til at starte med), hvis det hjælper jer at beslutter om det er det værd for mig at blive på serveren med nye intentioner.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 30/9/2020, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.