Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request (Sørgen Vandmand)


SørgenV andmand

Recommended Posts

 

SteamID: STEAM_0:1:121868384

Hvorfor skal du unbannes: Jeg er blevet bannet men i tre dage tænker bare det er lidt lang tid nu når jeg ikke føler jeg har trollet på nogen måde og hvis jeg har vil jeg gerne vide hvordan da jeg har forsøgt at kontakte ham som bannede mig han svare ikke så ved ikke helt hvad jeg skal gøre da jeg ikke har gjort noget rigtig ud og grimt sprog som man ikke bare kan stoppe med fra skolen til et andet tidspunkt på dagen som er lidt svært at gøre men hvis folk tilter mig er det jo klart jeg reagere sådan ja det var det

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @SørgenV andmand

Jeg kommer til en case omkring "Grimt sprog", Lige da jeg ankommer kan jeg allerede høre at du har attitude overfor folk hvilket der står i reglerne (§1.21). Jeg bad dig snakke pænt hvorimod at du fortæstter med at bogstaveligtalt tilsvinde personen som jeg var i case med. Jeg anser det nemlig som værende Troll at du 1. snakker utrolig grimt samt du derudover hverken lytter eller har nogen former for respekt overfor andre spillere på serveren.

Du har Spiltid: 348 timer Hvilket betyder at du udmærket godt ved hvordan man opføre sig på serveren. Du fik måske et lige lovelig hårdt ban men eftersom at du retter din attitude mod andre spillere og ligefrem tilsviner dem i form af deres (Alder, stemme) og lign.. så anser jeg dit ban værende ok. 

Derudover vælger du også at skrive privat til mig hvilket jeg ikke finder mig i. 

Konklusion: Jeg syntes du burde bruge de her 3 dage på at tænke over hvordan du kommer ind på serveren og hvordan du snakker til andre folk. Evt læse reglerne igennem i forhold til hvordan man opfører sig overfor andre spillere. Husk på det er en RP server men det er DarkRP

Rigtig god aften
Mvh Anders Mat

Skriver privat.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

HUH

hør lige her jeg har sagt idiot, fucking, fuck, spasser unge hvilket ikke har noget at gøre med hans alder eller stemme kalder folk ældre en mig præcis det samme så lad vær med at lyv

 

____________

er pointen ikke også at du skal svare på mine spørgsmål?

 

siger spasser unge en gang ellers er det fucking eller fuck eller idiot

 

har et gammel klip men what ever du har stadig sagt spasser / spade som er det same så kan du vel ikke banne mig for det

https://medal.tv/clips/28622529/x2iBZHoshG1t

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår ikke hvorfor det er du blander en gammel case ind i det her som allerede er lukket?

Jeg tror ikke du forstår den pointe jeg prøver at sætte. Forskellen er at du tydeligvis var meget aggressiv og ikke har læst min første besked omkring din attitude. 

Det hjælper heller ikke at du ligefrem sidder og -rep'er alle min svar til dig.

Jeg gider ikke blive ved med at gentage mig selv. Min beslutning slår fast ellers må Mikk ændre det hvis han har en anden holdning.

Mvh Anders Mat

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.