Hop til indhold
Stavox

Har du haft corona


Zwimp

Recommended Posts

5 minutter siden, Scaled skrev:

blev clear på den da der var en fejl på den test jeg fik der fik bare ikke sendt en status ud med det fik det dog først af vide 8 dag efter at der var lavet en fejl med den så nu skal jeg test igen da jeg har fået det som krav fra mit uddannelse sted da en på mit hold har fået taget en test og den kom tilbage postivet

 

 

så kan godt forstå du blev forvirret @Scaled

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg blev testet i sidste uge, og den var negativ.

 

Jeg skal konfirmeres i dag.

Det er bare ærgerligt at der er mange af dem som jeg har inviteret skal testes snart, og de kan ergo ikke komme.

Så der skulle have været 41 personer med til min konfirmations fest, men der bliver kun 27.

Tror stadig det bliver en fed fest :))))

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Philipwn skrev:

Jeg blev testet i sidste uge, og den var negativ.

 

Jeg skal konfirmeres i dag.

Det er bare ærgerligt at der er mange af dem som jeg har inviteret skal testes snart, og de kan ergo ikke komme.

Så der skulle have været 41 personer med til min konfirmations fest, men der bliver kun 27.

Tror stadig det bliver en fed fest :))))

DAB! vi var 30 til min fest

Tror nu nok du skal få en ordenlig fed dag. Min konfirmation (20 juni) var den fedeste dag i mit liv så glæd dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg blev meget syg på et tidspunkt, så troet at jeg måske havde fået det, men blev så testet, og det viste ikke noget, så det var bare noget træls sygdom.

Her på lørdag skal jeg til noget konfi, og jeg tænker lidt for at være venligt overfor dem der holder det, vil jeg nok lige blive testet et par dage inden da, så jeg er sikker på at jeg ikke kommer til at sprede noget til arrangementet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÃ… STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.