Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Kjeld


Kjeld

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:74354375


Hvorfor skal du unbannes: 


Hvad skete der: Jeg kørte lidt rundt i byen hvor et par spillere vælger at løbe ud foran mig som jeg dsv rammer. Det skete over ca 10 minutters tid, hvorefter jeg tænker at jeg nok heller må holde en pause fra at køre bil. Dappdk vægler så at køre i stedet for mig, hvorefter Jenss TP'er til mig. Han vælger at fjerne min bil med det samme og løfte mig op på "staff taget". Her spørg han mig om hvorfor jeg har kørt dem ned og der siger jeg "De løber ud foran mig så de er ret svære at undvige, især når jeg også lagger". Efter det vælger Jenss kun fokusere på ordet "Lagg". Han TP'er til en scene (tror jeg) og kommer tilbage efter noget tid. Han siger så til mig "At efter du har kørt den første person ned så tænker lige at du skal tage en slapper". Her ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige og siger bare "Okay?". Han siger så at det ikke ser ud som om spillerne er løbet ud foran min bil, og der giver jeg ham ret, fordi det er svært at se hvad der sker ud fra en scene. Han vælger så igen at begynder at tale om at min undskyldning er lagg og det ikke er en ordentlig grund, selvom jeg prøver gentagende gange at sige at de løb ud foran min bil. Han siger så inden jeg får ban "Jeg tænker du kan skrive en unban request når du er færdig med at sidde og trolle herinde"


Hvorfor jeg synes det er unfair:
-De andre spillere jeg kørte ned kaldte ikke case, nok fordi de godt vidste at det ikke var CDM og det var deres egen fejl at løbe ud foran en bil (Tror jeg, der kom hvertifald ikke andre staffs).
-Jenss siger selv at han ikke er sikker på om det er CDM eller spillerens egen skyld.
-Jenss lytter ikke til hvad jeg siger og det føltes som om han bare var ude efter at banne mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Jenss skrev:

valgte og blame det på "lag" hvilket du godt burde vide ikke kan være en undskyldning for at køre folk ned.

Det gjorde jeg ikke. Jeg sagde de løb ud foran mig så jeg kunne ikke undvige dem og det gjorde det ikke bedre jeg også laggede. Jeg sagde aldrig at det var grunden til at jeg kørte dem ned, men du kunne åbenbart ikke høre andet end lagg.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kjeld skrev:

Det gjorde jeg ikke. Jeg sagde de løb ud foran mig så jeg kunne ikke undvige dem og det gjorde det ikke bedre jeg også laggede. Jeg sagde aldrig at det var grunden til at jeg kørte dem ned, men du kunne åbenbart ikke høre andet end lagg.

Jeg hørte også du sagde de gik ud foran, men tjekkede scenerne og vurderede at det var bevidst

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jenss skrev:

Jeg hørte også du sagde de gik ud foran, men tjekkede scenerne og vurderede at det var bevidst

Du sagde selv at du ikke var sikker på om det var bevidst fordi det var svært at se ud fra scenen.

Og jeg kørte kun Mic og dappdk ned med vilje og de havde ikke noget problem med det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kjeld skrev:

Du sagde selv at du ikke var sikker på om det var bevidst fordi det var svært at se ud fra scenen.

Og jeg kørte kun Mic og dappdk ned med vilje og de havde ikke noget problem med det.

Har heller ikke sagt at situationen med Mic og dappdk var med i grunden, da dappdk selv sagde at han kørte dig ned og han var cool med det.

Jeg tager lige en snak med Mikk omkring dit unban du hører fra mig snarest

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jenss skrev:

Har heller ikke sagt at situationen med Mic og dappdk var med i grunden, da dappdk selv sagde at han kørte dig ned og han var cool med det.

Du har ikke nævnt nogen situation? Du siger bare jeg har kørt en masse ned og du synes det lignenede cdm.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.