Hop til indhold
Stavox

Trap-baser


Wittenberg

Recommended Posts

2 minutter siden, Wittenberg skrev:

Jeg er lidt forvirret omkring Trap-baser, Staffs har forskellige meninger omkring dem, (Om de er lovlige eller ej),
Så jeg syntes vi skal blive enige om svaret,

Skriv jeres mening nedenunder.
(Min personlige mening er at de ikke burde være lovlige)

lovlige tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Beetle skrev:

Hvad er du i tvivl om? Det står  tydeligt beskrevet i regel 3.21: image.thumb.png.3639a16331b2e2338c6abb711fbc56eb.png

Det ved jeg godt, men jeg har hørt fra flere staffs at det åbenbart var lovligt, så jeg begyndte at bygge dem, Så var der mange der callede case på den, og nogen sagde de var, og nogen sagde de ikke var lovlige

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Wittenberg skrev:

Det ved jeg godt, men jeg har hørt fra flere staffs at det åbenbart var lovligt, så jeg begyndte at bygge dem, Så var der mange der callede case på den, og nogen sagde de var, og nogen sagde de ikke var lovlige

Jeg ved der er mange staffs der har forskellige holdninger. Men hvis der er noget der tydeligt står beskrevet i reglerne, som det her gør, så skal du bare følge dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Mic skrev:

Trap-baser er ulovlige i en grad (apparently).

Folk er begyndt at bygge baser hvor de bare falder ned efter sidste smart-door.

https://i.imgur.com/4bQD4LN.jpeg

https://i.imgur.com/ZE9aVCm.jpg

(Denne base jeg viste)

 

Jeg spurgte lidt rundt til andre staffs omkring det, ingen af dem syntes det var ulovligt.

Altså ud fra 3.21, så siger den jo enlig direkte at alle former for trapbaser er ulovlige. Og der vil jeg mente at det også fortolkes som efter sidste dør?.

"En trap base er en base, som i dens indgang eller andre steder forhindrer raiders i at komme ud igen. F.eks. ved at du falder ned, efter du har keypad-cracked en smartdoor, hvor du ikke kan komme ud igen"

Og som det her direkte viser, ser det ud til at være ulovlig.

 https://i.imgur.com/ZE9aVCm.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Altså ud fra 3.21, så siger den jo enlig direkte at alle former for trapbaser er ulovlige. Og der vil jeg mente at det også fortolkes som efter sidste dør?.

"En trap base er en base, som i dens indgang eller andre steder forhindrer raiders i at komme ud igen. F.eks. ved at du falder ned, efter du har keypad-cracked en smartdoor, hvor du ikke kan komme ud igen"

Og som det her direkte viser, ser det ud til at være ulovlig.

 https://i.imgur.com/ZE9aVCm.jpg

Det system som Mic viser, er nok en hentydning til min Butik 2 base. Jeg vil så lige sige at MrGreen ham selv har sagt at det der system er okay.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Altså ud fra 3.21, så siger den jo enlig direkte at alle former for trapbaser er ulovlige. Og der vil jeg mente at det også fortolkes som efter sidste dør?.

"En trap base er en base, som i dens indgang eller andre steder forhindrer raiders i at komme ud igen. F.eks. ved at du falder ned, efter du har keypad-cracked en smartdoor, hvor du ikke kan komme ud igen"

Og som det her direkte viser, ser det ud til at være ulovlig.

 https://i.imgur.com/ZE9aVCm.jpg

 

3 timer siden, Andrew, skrev:

Det system som Mic viser, er nok en hentydning til min Butik 2 base. Jeg vil så lige sige at MrGreen ham selv har sagt at det der system er okay.

Altså hvis man læser reglen, så er baser som disse ulovlige.

Men staffs siger intet til dem, de er begyndt at godkende dem, så jeg vil ikke selv gøre noget ved det, jeg har spurgt omkring det under staff-relateret, men intet svar..

Det ville dog ikke være imod reglerne hvis de ingen smart-doors havde ud, efter de var faldet ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mic skrev:

 

Altså hvis man læser reglen, så er baser som disse ulovlige.

Men staffs siger intet til dem, de er begyndt at godkende dem, så jeg vil ikke selv gøre noget ved det, jeg har spurgt omkring det under staff-relateret, men intet svar..

Det ville dog ikke være imod reglerne hvis de ingen smart-doors havde ud, efter de var faldet ned.

 

Jeg vil også mene at som det står skrevet i reglerne så burde de ikke være tilladt, men for lidt tid siden, efter at have diskuteret med en spiller omkring om det var tilladt eller ej, valgte de at kontakte @Dynn, som havde dette at sige:CL6Ztr7.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Men reglen siger jo at det kan være i indgangen, eller andre steder i basen. Der gives også eksemplet, at det kan være hvis man falder ned efter man har keypad cracked en smartdoor og ikke kan komme ud igen uden at skulle fortsætte fremad.

 

Det er jo selvfølgeligt ikke mig som bestemmer hvordan det skal være i sidste ende. Jeg siger bare hvordan jeg forstår reglen som den står skrevet lige nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Michael K skrev:

Men reglen siger jo at det kan være i indgangen, eller andre steder i basen. Der gives også eksemplet, at det kan være hvis man falder ned efter man har keypad cracked en smartdoor og ikke kan komme ud igen uden at skulle fortsætte fremad.

 

Det er jo selvfølgeligt ikke mig som bestemmer hvordan det skal være i sidste ende. Jeg siger bare hvordan jeg forstår reglen som den står skrevet lige nu.

Jeg kan godt sætte mig ind i, at det kan opfattes på den måde. Det har dog ikke været formålet ved reglen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.