Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vi skal have stoppet Scam på stavox!!!!!!!!


Vister

Recommended Posts

jeg synes at vi skal have stoppet alt hvad der hander om Scam!! på stavox!! 

 

Jeg tænker at vi skal have lavet en som kan stå for at sælge døre du ved et job så folk ikke bliver scammet der er mange der bliver scammet af folk for penge fordi de godt vil købe dørene i et husene her er der et exsempel Ca.. 

det er en af dem der bliver scammet link: https://medal.tv/clips/32417499/d1337UnPQATU

Pga hvis vi nu siger at jeg kommer ind i banken og vil godt købe den og jeg snakker med ham der ejer dørene og han siger måske 200k for de døre og han siger det kan vi godt og når jeg sender penge til ham så skal 

 

hav en god dag 🙂 kh. Dr Vikster

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Wittenberg skrev:

Bro, ligegyldigt hvor du vil hen ned det, jeg skifter job lige efter, og kunne lige så godt bygge Politikontor hvis det var det jeg ville 

Du tilføjede endda Bent til dørene. Og dusuden er det jo ikke fair at du står og venter på at købe dørene. Det er scam, da du havde planen sammen med Bent omkring dette.

Tænker du skal tage dig sammen, Witten.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, AlbertMorris skrev:

Du tilføjede endda Bent til dørene. Og dusuden er det jo ikke fair at du står og venter på at købe dørene. Det er scam, da du havde planen sammen med Bent omkring dette.

Tænker du skal tage dig sammen, Witten.

 

 

Ok Albert, find den regl hvor der står jeg ikke må snipe en dør, jeg tilføjer dog Bent efter, som jeg har fuld ret til da det er min bygning

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Wittenberg skrev:

Ok Albert, find den regl hvor der står jeg ikke må snipe en dør, jeg tilføjer dog Bent efter, som jeg har fuld ret til da det er min bygning

Skal ikke finde nogle regl? Dig og Bent taler (sikkert) på discord eller noget andet, og I taler om hvordan skal I gøre det. Du er betjent og du zigger døre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, AlbertMorris skrev:

Skal ikke finde nogle regl? Dig og Bent taler (sikkert) på discord eller noget andet, og I taler om hvordan skal I gøre det. Du er betjent og du zigger døre. 

Problem?, Jeg snakker ikke med Bent, og ændre heller ikke hvis jeg gjorde? Du argumentere for ingenting lige nu

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Wittenberg skrev:

Jeg kommer da bare forbi og ser døren er til salg

Så du ser lige pludselig den er til salg når man kan se du står der I en længere periode? Ret sikker på du ikke må bygge en som sagt "Politi Kontor" Da der allerede er et I nexus. Det er åbenlyst at du ved du har gjort det, men du prøver stadig og modsige for ikke at få en dårlig reputation.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, AlbertMorris skrev:

Så du ser lige pludselig den er til salg når man kan se du står der I en længere periode? Ret sikker på du ikke må bygge en som sagt "Politi Kontor" Da der allerede er et I nexus. Det er åbenlyst at du ved du har gjort det, men du prøver stadig og modsige for ikke at få en dårlig reputation.

Som Politibetjent må jeg bygge alt det jeg vil, de skal bare give mening for det job jeg er, 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Kig på en dør -> F2 -> Skift ejer -> Vælg en spiller i en liste

Easy fix

Selvfølgeligt!, totalt simpel idè, men lyder til at det vil virke meget bedre derefter.

Tror faktisk også at jeg for noget tid siden lavet et forslag, fordi at jeg blandet andet oplevet noget af det samme med at nogle sniped den, fordi ejeren crashet, mens at vi havde base oppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Selvfølgeligt!, totalt simpel idè, men lyder til at det vil virke meget bedre derefter.

Tror faktisk også at jeg for noget tid siden lavet et forslag, fordi at jeg blandet andet oplevet noget af det samme med at nogle sniped den, fordi ejeren crashet, mens at vi havde base oppe.

Det kan jo løses ved at tilføje en medejer til døren, så går den jo automatisk videre til den person.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.