Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


SørgenV andmand

Recommended Posts

Hejsa Admins

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:121868384

 

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg Synes jeg skal unbannes da jeg er blevet bannet for Rdm og ltap men har vendet en dag. jeg tænker ikke jeg har lavet ltap fordi jeg havde en aftale med min ven om at vi skulle spille den dag og han kom på en time før cirka og jeg har derfor efter jeg har rdmet mrmikkel i situationen med rdm (vælger mrmikkel at ikke høre efter da jeg siger jeg skal gå og at jeg vil have refund som han ikke vil give og derfor skyder jeg ham) hvilket ikke er det rigtige og gøre men efter det ringer min ven og det ser jeg og derfor leaver jeg for at gå ind og spille med ham ikke for at undgå admin eller noget jeg har enda bevis på at han ringer på det tidspunkt som i kan se på bevist i bunden (som du kan se i toppen af billedet) yes så det var det og min grund hav en god dag 😄

Udklip12.PNG

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Som jeg også har skrevet til dig har jeg ikke hørt dig sige noget med du skulle gå. Du skyder mig og leaver lige efter. Jeg snakker med Gunner og flixx og de bliver også enig med mig i det er rdm. Jeg skal så til at tp til dig, hvor vi så ser du er leavet lige efter du skød mig. Vi beslutter så ar banne dig for rdm og ltap.

 

Hvis jeg ikke tager helt fejl er du også leavet 28 og så ringer din ven 2 min efter du er leavet.

Billedet viser også at i ikke skrevet mere sammen den dag så hvordan ved du 2 min før han kommer på at han kommer før?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.