Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] [Afvist] Unban Request


Rot

Recommended Posts

STEAM_0:1:478698429

 

Hvorfor vil du gerne unbannes: Fordi at stavox er hygge og dejligt at spille og fordi at jeg har masser af gode minder og venner derinde fra. Jeg kom til at sige N-Ord fordi at jeg bare kæftede op jeg skyndte mig også at sige No racism bagefter fordi at jeg ikke er racist BLM

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Tue Chainz 

 

Jeg havde dig i en sag omkring grimt sprog, man kan sagtens sige ja det var kun det ene du sagde men hvis vi lige tager et kig på dine tideligere straffe som creamy også nævnte inden du fik dit ban.

 

Du har ikke ændret dig på nogen måder efter de sidste 18 straffe du har fået som har omhandlet dit sprogbrug, Jeg havde tænkt mig endelig kun at udelukke dig i et par dage men da creamy kom ind og sagde at han vil give dig længere pga. din tidligere straffe for sprogbrug, Tænker lidt at du skal havde lidt længere tid til at tænke over denne her end bare de 5 dage her.

 

Vh Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.