Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


kian

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:81407340

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej Admins

 

Jeg vil rigtig gerne blive unbanned da jeg synes at jeg har afsonet min straf og at jeg har haft god tid til at tænke over de ting jeg gjorde og sagde derinde og jeg har tænkt over hvad jeg skal gøre næste gang jeg står i situationer som denne. 
Jeg blev bare virkelig irriteret og så gik det sku galt. Jeg vil selvfølgelig aldrig håbe på at nogen døde eller lignende og ingen mennesker skal eller fortjener at høre en person sige de håber man dør. Jeg synes selv at jeg fortjener en ny chance da jeg har ændret mit syn på kommunikation over nettet og at mit liv sku er for kort til at blive sur over små ting inde i et spil. Jeg savner sku at spille på serveren da jeg stort set har det sjovt hvert eneste sekund jeg tilbringer inde på jeres server.
Jeg kan ikke gøre andet end at give jer mit ord på at jeg aldrig vil opføre mig som jeg gjorde den aften. Jeg har lært når nok er nok og jeg ikke skal gå for vidt hvis jeg får en ny chance.

 

Hilsen John John 124
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.