Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på jørgen


Peanut

Recommended Posts

Dit ingame navn: Peanut
Staff ingame navn: Joergen
Dit SteamID: STEAM_0:0:114885897
Staff SteamID: STEAM_0:0:88708432
Forklar situationen: 
Jeg ser Andrea stå AFK i spawn, og tænker jeg vil lave en lille joke. Bare så folk kan grine lidt, og få et smil på læben. 
Jeg sætter så et lille hegn omkring hende, og sætter et skilt der siger "Vaskemaskine til salg. Pm Peanut for mere info."
Personligt tænker jeg jo "Der er vel ikke noget RP at ødelægge i spawn + Folk kom også hen og grinte og sagde det var sjovt, så folk havde vel heller ikke et problem. 

Jørgen ser det og sletter det med det samme, uden at sige noget til mig. Råber så "Hvem er det der har slettet det" og jørgen siger det var ham. 
Han siger bare at jeg skal tage mig sammen, og ikke gøre det, men der var ingen klager?? Kun folk der kunne tage en joke (og jørgen)
Jeg tænkte så "det vel fordi hun står midt i spawn, at han har et problem." og jeg siger "så rykker jeg hende hen i hjørnet" og begyndte at skubbe hende lidt. 
Bliver så hevet væk og bliver fortalt igen "TAG DIG NU SAMMEN."
Snakker med Bimse og Jenss på discord, hvor de var enige med, at hvis ingen klagede og jeg ikke forstyrrede RP (fordi der ingen er i spawn) og folk kun får  et smil på læben af det. Er der vel intet problem?
Derefter når jeg kun at spawne en prop ved siden af hende, hvor Jørgen så vælger at hive mig væk og jaile mig...
___________________________
Indrømmer gerne at jeg blev advaret osv., men både Bimse og Jenss, kunne heller ikke se hvorfor det var noget jailworty jeg gjorde. Lidt derfor jeg også er confusian.
Og indrømmer også at jeg kaldte ham for "simp" og sagde "tag en joke." Men det pissede mig lidt af, at alle gik og grinte, men han bare kom og var som han var...
Men for at opsamle:

- Ingen klagede
- Ingen RPede fordi det var spawn (på evo btw)
- Folk fik blot en smil på læben, men det var åbenbart ikke okay?
- Bimse og Jenss sagde også at de ikke forstod jailet, siden det absolut ingen skade gjorde, og kun skabte et bedre humør for folk...

Og godt nok skal man gøre som staffs siger, så måske skulle jeg bare have stoppet?
Men jeg vil stadig mene, at der er noget at tale om, da jeg ikke føler han havde et ordenligt grundlag for at stoppe mig og jaile mig.
Specielt når andre staffs siger at det ikke gjorde spor, siden det kun var lidt sjovt, som igen...
Ingen rp ødelagde, eller ingen personer irreterede. 
___________________________
Han kunne bare have bedt mig fx., om at nocolide propsne, hvis det var det problemet var.
Mener at nogle valg og nogle handlinger er blevet taget for hurtigt.
Mener at der kunne være fundet en løsning, som kunne tilfredsstille alle. Havde der bare der været lagt måske 30 sekunder mere i sagen.

Bevis: Har intet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg husker det  starter det med at du propblocker Andrea i spawn, det kan godt være at hun var afk, men det er stadig ikke i orden, og som regel plejer folk at kalde case over props, skilte osv i spawn. Jeg sletter dem så, hvorefter du spørger hvem der gjorde det, jeg siger så at det var mig(Indrømmer gerne at jeg skulle have snakket med dig først, men tænkte ikke lige over det) Og så beder jeg dig lade være med at gøre det. Så vælger du at skubbe hende hen i hjørnet med en prop, hvor (jeg er rimelig sikker) på at jeg igen siger at du skal lade vær, og så begynder du så at bure hende inde igen. Så trækker jeg dig hen og jailer dig. Jeg kan ikke se hvordan reglerne ikke kan gælde bare fordi personen står afk, kan måske godt se det hvis i er alene og ingen andre er der, men når det er midt i spawn, mener jeg ikke at det er i orden.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Joergen skrev:

Som jeg husker det  starter det med at du propblocker Andrea i spawn, det kan godt være at hun var afk, men det er stadig ikke i orden, og som regel plejer folk at kalde case over props, skilte osv i spawn. Jeg sletter dem så, hvorefter du spørger hvem der gjorde det, jeg siger så at det var mig(Indrømmer gerne at jeg skulle have snakket med dig først, men tænkte ikke lige over det) Og så beder jeg dig lade være med at gøre det. Så vælger du at skubbe hende hen i hjørnet med en prop, hvor (jeg er rimelig sikker) på at jeg igen siger at du skal lade vær, og så begynder du så at bure hende inde igen. Så trækker jeg dig hen og jailer dig. Jeg kan ikke se hvordan reglerne ikke kan gælde bare fordi personen står afk, kan måske godt se det hvis i er alene og ingen andre er der, men når det er midt i spawn, mener jeg ikke at det er i orden.

Fordi ingens RP skal forstyrres, kan man også bryde reglerne om natten (nogen gange.)
Hvorfor er det anderledes nu?
Det vel ikke meget anderledes?
Hvis jeg overholder at ingens rp bliver ødelagt, er der vel intet problem? Det er jo kun derfor man kan gøre det om natten (som regel.)
Den eneste grund til at det hyppigst sker om natten, er det lave spillertal. Så er det jo nemmere ikke at smadre nogens rp, fordi der er færre at forstyrre...
Men hvis jeg stadig overholder det med ingen bliver sure/får smadret rp. Hvor lægger problematikken så?
Der sker det samme, men det er bare lyst udenfor, og med flere spillere...
+ Folk smiler og griner bare... 


Det virker lidt som om du ikke vil løse problemet, men du vil fjerne det?
Du kunne bare have bedt mig no colide...

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Joergen skrev:

Selvom der ikke var nogle klager (endnu), har du stadig brudt regler, og jeg bad dig lade være. Jeg kan ikke se hvordan det er anderledes om folk klagede eller ej? Du proppusher og propblocker stadig. 

Har forklaret dig en gang hvad forskellen er, men du virker ikke til at forstå det, så skærer det i pap.

Hvis ingen klager betyder det vel også at ingen har et problem med det. Hvilket betyder at ingens rp bliver forstyrret. Hvilket betyder at jeg burde gerne må gøre det, da reglerne er sådn om natten. (nogen gange)
Og hvorfor vil du skrive (endnu) alle grinte og hyggede sig bare. = Ingen brud på rp og kun godt humør... = alle er glade = intet problem.
Og ifht. propblock. Istedet for at slette og jaile, og gøre alt hurtigt. Kunne du have brugt 10 sekunder og tænkt...

"Jamen ingen klager, ingen bliver forstyrret, og dem der spawner griner bare... Faktisk intet problem er der lige nu. Hvorfor sku jeg straffe ham... nåå ja... Man må ikke propblocke ifølge reglerne.... Kunne måske bare bede ham no colide"
Sådn skulle casen være taget, hvis du absolut ville rette op på noget. 

Kan ikke skære det mere ud i pap. 


Og skubbede hende btw, hvad der svarer til 2x's længde, bare så andre ikke tror at jeg var sindsyg med det... 
kan også lige sætte det i perspektiv.

Havde jeg gjort det samme, men klokken 2:30 om natten med 15 spillere. Havde du så handlet på samme måde? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er godt klar over, at du kun gjorde det for sjov, men når Joergen advarer dig flere gange med, at du skal lade være, nytter det ikke at du bliver ved. Jeg er godt klar over, at det er ved at være sent, og folk er måske nok mere large omkring det, men det ændrer ikke på, at du jo bryder reglerne ved at bygge i spawn, og skubbe en spiller med en prop.

 

Jeg synes ikke at Joergen har gjort noget forkert, da du trods alt havde fået flere advarsler om at du skulle stoppe.

At det er sent og folk ikke klager, ændrer ikke på at du har brudt vores regelsæt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.