Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage Opk


Herman Jensen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Herman Jensen


Staff ingame navn: Opk 


Dit SteamID:  STEAM_0:1:505374957


Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694


Forklar situationen: Jeg køre lidt rundt sammen med Oliver_555, derefter køre jeg i tunnellen, der kommer Opk og køre mega hurtigt ind i mig uden nogen grund, han begynder at skyde på mig jeg dør.

Derefter har Opk dræbt mig jeg called case, Hondo tog den case, jeg forklarede Hondo det der skete, han skrev vist med Opk der jeg sagde jeg gerne ville snakke med Opk siden han også er en normal spiller i den situation. Vægler Opk da at leave Gmod, derefter skriver jeg på discord om vi kunne snakke,og han leaver også discord. Jeg syntes at han burde have snakket med mig om hvorfor han gjorde som han gjorde.


Bevis: https://medal.tv/clips/32104009/d1337L0e8e9s

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

I det Hondo kommer over, får jeg forklaret situationen og tilsendt klippet der.

Fra din vinkel vil jeg også mene det er forkert at skyde dig, men som vi andre i bilen har set det, er det ligesom dig der bakker ud foran os.

 

Jeg ved ikke om Hondo opfangede hva jeg sagde inden jeg gik, men fik egentlig også sagt at dine ting skulle returnes, efter jeg havde set det fra din side af.

 

Jeg er ked af hvis du har følt, at jeg leaver midt i casen. Men jeg havde en kammerat som sted og ventede ved døren, så blev nødtil at smutte.

 

Virker måske også lidt forkert at skyde dig for den her:

 

Beklager, at vi lige fik taget situationen for stærkt med våben.

Og selvfølgelig at jeg blev nødtil at gå, uden at have snakket med dig.

 

// OpK

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er godt klar over, at det var forkert at skyde dig der.

 

Vi kørte rundt og skød nogle mennesker ja, men den eneste situation hvor det var forkert, er situationen i staffklagen her.

 

Jeg ved ikke rigtig hvad der er at skrive udover en undskyldning, så må @ZeNoxXi jo vurdere klagen her.

Men ja, beklager skyderiet og den dårlige kommunikation 🙂

 

// OpK

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har vidst ikke været et gyldigt grundlag til at skyde nogle i det tilfælde. Om du havde bakket eller ej, virker ikke til at have gjort en forskel, da Opk (eller hvem der nu kørte bilen) jo alligevel kørte lidt over i den modsatte side af vejen og direkte ind i jer.

 

OpK har indset sin fejl, og er opmærksom på ikke bare at skyde ud fra et så tyndt grundlag, i hvert fald ikke når det er selvforskyldt at han/de rammer jer.

At OpK har kørt rundt og gjort noget lignende mod andre betyder ikke noget, så længe der har været en god nok grund til det.


Tak for din klage!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.