Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Jeg vil unbannes


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:101523759

Hvorfor skal du unbannes: 

For lang tid siden fik jeg ban for (Servercrash) jeg fortryder det jeg har gjort, jeg sad om aftnen med min gode venner og vi blev lidt for overtrætte. Jeg føler jeg har ventet i et stykke tid nu, og har tænkt over min straf, og jeg mener, at jeg har tænkt nok over det og ikke vil gøre det igen.

 

Jeg håber virkelig, at jeg kan komme ind på serveren igen, fordi jeg har brugt mange timer derinde og savner at spille derinde. Jeg savner også at spille derinde med mine gode venner fra skolen. Jeg kan love at det ikke sker igen (aldrig nogensinde) jeg føler at jeg har forstået min straf, og jeg vil gerne ind igen og bruge min tid med vennerne derinde (og selvfølgelig alle de andre spillere)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Undskyld det sene svar fra staffteamet.
Men kan se du har fået bangrunden Servercrash som i sig selv er en ret slem bangrund, da mange spillere mister deres ting osv. 

Så ville bare høre hvordan vi kan sikrer os at du ikke kommer ind og førsøger at crashe serveren igen?

//Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.