Hop til indhold
Stavox

De nye 30 serie kort


Lympticc

Recommended Posts

2 minutter siden, Hizlau skrev:

Tænker lidt bare at gå all in og købe 3090

Men det er alligevel mange penge, og dem vil jeg nok hellere bruge på en soundboks og 3080 

Jeg ville nok gå efter soundboks og 3080, det er bare min præference, nok fordi jeg ikke kommer til at bruge 8k gaming. Helt op til dig 🙂

 

1 minut siden, Madsldr🍉 skrev:

@LympticJeg har en 240 hz skærm, men ved ik om jeg skal havde et men tinker det bliver ret banger quality🔥.

Det ville være en fucking god combo, du  bestemmer selv, men ydelsen bliver utrolig 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Lymptic skrev:

Jeg ville nok gå efter soundboks og 3080, det er bare min præference, nok fordi jeg ikke kommer til at bruge 8k gaming. Helt op til dig 🙂

 

I know, 3080 er også meget bedre end det jeg har, og jeg burde nok skaffe en 4k skærm, bare for at udnytte det

Vælger bare nyt grafik istedet for PS5 og 4k fjernsyn

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lymptic skrev:

Jeg ville nok gå efter soundboks og 3080, det er bare min præference, nok fordi jeg ikke kommer til at bruge 8k gaming. Helt op til dig 🙂

 

Det ville være en fucking god combo, du  bestemmer selv, men ydelsen bliver utrolig 🙂

yes men tinker over det, fordi har allerade et Nvidia rtx 2060 Grafikkort.

1 minut siden, Hizlau skrev:

I know, 3080 er også meget bedre end det jeg har, og jeg burde nok skaffe en 4k skærm, bare for at udnytte det

Hvilken SB er du på udkig efter. ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har selv overvejet at spare op til den nye i7 og RTX 3090 da jeg elsker at spille spil i højt grafik og 3090 skulle kunne spille alle spil i 8k og min skærm er 4k og har 165hz så jeg ville gerne opfylde de krav som F.eks 165fps i de spil den kommer til at kunne klare sig rigtig i.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.