Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på [benny henriksen]


sebastian riis

Recommended Posts

Jeg laver her en staff klage på Benny henriksen (STEAM_0:0:81491040) 

Jeg sidder i min base hvor at en person kommer ind i basen gennem garagen og efter caller han på fail base. Hvor at benny henriksen kommer og teleporter ham ind i basen hvor personen dræber mig i case.

Kommer tilbage og han har over taget stedet hvor det ikke er mugligt at komme ind den vej kun hvis en admin har tp ham.

[Michael K sagde den ikke var fail]

mit steam id:    STEAM_0:1:78047897

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg tager en case, hvori der er en person, som er utilfreds over, at du har nocolited en prop, så han ikke kunne komme ind i basen igen. Imens jeg snakker med ham, hopper du direkte ned i hovedet på ham, hvorefter du bliver skudt.

 

Jeg tænker så, at det er selvfortjent, men kan selvfølgelig godt se, din side af sagen.

 

Lidt efter laver du selv en case, med din utilfredshed, hvor du kommer tilbage til basen, får retuneret dine våben, hvorefter jeg siger noget i stil med "I fortsætter bare, god dag.".

 

Jeg tænker at det så er indlysene, at i bare skal fortsætte RP'et, da jeg slutter casen.

 

Det var min oplevelse af scenariet tideligere.

 

//Benny

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.