Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage-Hondo


sutdenopforslap1

Recommended Posts

Dit ingame navn: minijimboe
Staff ingame navn: Hondo
Dit SteamID:  kan ikke huske det eller finde det kan i se det for mig?
Staff SteamID: STEAM_0:1:191147587
Forklar situationen: hvad sker der for jeg bliver bannet en uge for at skrive til Hondo jeg ville give ham en staff klage fordi han giver en person hans våben og licens tilbage efter jeg havde skudt ham. efter personen havde stukket til politiet om det var mig der havde skudt borgmesteren.. så skriver jeg til ham at det helt væk han for sine ting igen og at jeg laver en klage på det der og så banner han mig i en uge seriøst hvad sker der for stavox og de admins der er derinde?? de virkelige blevet dårlige med tiden Jeg er snart færdig med at  bruge penge på den side vis det skal blive ved med at fortsætte sådan her.

https://medal.tv/clips/31886855/d1337eDvuufr      https://medal.tv/clips/31886847/d1337v0lVbrM  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa!

Eftersom du har nævnt mig i casen og siger at jeg har haft givet dig lov til at skyde Store i lignende situationer, tror jeg bare du har misforstået en ting, du måtte ikke skyde store i situationen som jeg har fået forklaret.

I det Store går over til politiet og sladrer kan du selvfølgelig skyde ham, men han udgøre ikke en trussel over for dig i overstående situation.

 

Du skal desuden heller ikke sidde og true med staffklager, da det giver ban.

 

I din video viser du også dig som sidder og raider, som lejemorder uden et hit. Det er ikke særlig smart, at lave en staffklage med bevis på at man selv bryder reglerne.

16.2   Du må kun raide hvis det er i forbindelse med et hit. Du skal være sikker på, at dit mål er i basen, hvis du gør dette.

 

4.6   Når du raider, skal du raide med det formål at stjæle ting. Hvis du raider for at skyde folk, uden at gå efter værdigenstandene, bliver det betragtet som RDM og du bliver straffet derefter.

 

Til en anden gang anbefaler jeg også et klip, hvor man kan høre din mikrofon.

 

// OpK

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

OPK du har selv sagt vis en person går over og sladre til politiet må man godt skyde personen? har du og andre Admins også selv sagt? og som sagt var ikke en trussel skriver lad den ligge må bare lave en klage så? du og flere andre Admins har selv sagt vis en person sladre til politiet må man godt skyde personen?? og i raidet skyder vi hans printer så det kan i ikke betragte som RDM og det med RAID fandt jeg ud af ja var mig der havde misforstået noget og tager jeg gerne staffen for. gider bare ikke man skal gå i så små sko fordi jeg skriver jeg ville lave en klage på det så skal jeg bannes i en uge.. pleas hvor små sko går folk lige i??

 

23 minutter siden, OpK skrev:

Hejsa!

Eftersom du har nævnt mig i casen og siger at jeg har haft givet dig lov til at skyde Store i lignende situationer, tror jeg bare du har misforstået en ting, du måtte ikke skyde store i situationen som jeg har fået forklaret.

I det Store går over til politiet og sladrer kan du selvfølgelig skyde ham, men han udgøre ikke en trussel over for dig i overstående situation.

 

Du skal desuden heller ikke sidde og true med staffklager, da det giver ban.

 

I din video viser du også dig som sidder sidde og raider, som lejemorder uden et hit. Det er ikke særlig smart, at lave en staffklage med bevis på at man selv bryder reglerne.

16.2   Du må kun raide hvis det er i forbindelse med et hit. Du skal være sikker på, at dit mål er i basen, hvis du gør dette.

 

4.6   Når du raider, skal du raide med det formål at stjæle ting. Hvis du raider for at skyde folk, uden at gå efter værdigenstandene, bliver det betragtet som RDM og du bliver straffet derefter.

 

Til en anden gang anbefaler jeg også et klip, hvor man kan høre din mikrofon.

 

// OpK

 

 

 

OPK du har selv sagt vis en person går over og sladre til politiet må man godt skyde personen? har du og andre Admins også selv sagt? og som sagt var ikke en trussel skriver lad den ligge må bare lave en klage så? du og flere andre Admins har selv sagt vis en person sladre til politiet må man godt skyde personen?? og i raidet skyder vi hans printer så det kan i ikke betragte som RDM og det med RAID fandt jeg ud af ja var mig der havde misforstået noget og tager jeg gerne staffen for. gider bare ikke man skal gå i så små sko fordi jeg skriver jeg ville lave en klage på det så skal jeg bannes i en uge.. pleas hvor små sko går folk lige i??

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, sutdenopforslap1 skrev:

OPK du har selv sagt vis en person går over og sladre til politiet må man godt skyde personen? har du og andre Admins også selv sagt? og som sagt var ikke en trussel skriver lad den ligge må bare lave en klage så? du og flere andre Admins har selv sagt vis en person sladre til politiet må man godt skyde personen?? og i raidet skyder vi hans printer så det kan i ikke betragte som RDM og det med RAID fandt jeg ud af ja var mig der havde misforstået noget og tager jeg gerne staffen for. gider bare ikke man skal gå i så små sko fordi jeg skriver jeg ville lave en klage på det så skal jeg bannes i en uge.. pleas hvor små sko går folk lige i??

 

 

Angående straffen har jeg egentlig ikke noget at skulle sige, men det er korrekt hvad du skriver jeg har sagt til dig.

 

Problemet er bare, at du ikke kan bruge det som grundlag, når Store aldrig sladrede til politiet.

 

Jeg ville egentlig også bare pointerer det over for dig, eftersom du nævner mig og andre staffs har sagt det.

Resten af klagen må du tage med Hondo.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, OpK skrev:

Angående straffen har jeg egentlig ikke noget at skulle sige, men det er korrekt hvad du skriver jeg har sagt til dig.

 

Problemet er bare, at du ikke kan bruge det som grundlag, når Store aldrig sladrede til politiet.

 

Jeg ville egentlig også bare pointerer det over for dig, eftersom du nævner mig og andre staffs har sagt det.

Resten af klagen må du tage med Hondo.


Troede faktisk det var med i videoen at jeg skød ham fordi han sladret -.-... men ja som sagt skød ham efter han har sladret og er der også en del der kan bevidne.. men ja du har fuldstændig ret er self svært når det ikke er med i videoen som jeg troede... syntes bare det virkelig at gå i små sko og banne mig for at sige jeg ville lave en klage på ham.. og det helt fint han bliver sur men hverken truer eller noget siger det bare ren høflighed så han ved jeg ville lave en klage over det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Mini Jimboe 

 

Jeg kan godt forstå din frustration omkring dette og tænker vel også lige du for min sidde af historien 

 

Der bliver called case med RDM jeg tp'er så hen og høre at Store mener du har skudt ham uden et gyldigt grundlag, Jeg tjekker op på scenen og spørger dig indtil dette da du er den pågældende person som har skudt ham.

Du siger så at du havde skudt borgmesteren og derefter spurgte store (som stod ved siden af under hele episoden) "Hvaaa hvorfor skød du borgmesteren? Er du maler eller noget i den still?" du vælger så uden at tøve at trække våben på store og skyde ham til jorden. Jeg så på scenen og efter hvad der blev forklaret var der intet politi i nærheden så hvem skulle han havde stikket til? og politi må jo heller ikke gå efter Civile Opkald/udtagelser uden tydeligt bevis, jeg for så snakket med dig omkring dette hvor jeg for sagt at dette ikke er et gyldigt nok grundlag til at skyde ham da han ikke udgør en trussel for dig, du for så svaret at du har fået afvide du godt måtte skyde folk når lign skete (nævnte var OpK, Ducky20 osv.)  Jeg vælger så at få kontakt til OpK for at få svar og være helt sikker i sagen, OpK svare ca. "Nej har aldrig gavet ham lov til at skyde folk med den grund" Jeg hopper tilbage ingame og ser du stadig sidder og skriver at du klager eftersom jeg faktisk bedte dig om at lade vær med at true med staffklager og holde dem for dig selv istedet.

 

Som OpK nævner

6 timer siden, OpK skrev:

I din video viser du også dig som sidder og raider, som lejemorder uden et hit. Det er ikke særlig smart, at lave en staffklage med bevis på at man selv bryder reglerne.

16.2   Du må kun raide hvis det er i forbindelse med et hit. Du skal være sikker på, at dit mål er i basen, hvis du gør dette.
4.6   Når du raider, skal du raide med det formål at stjæle ting. Hvis du raider for at skyde folk, uden at gå efter værdigenstandene, bliver det betragtet som RDM og du bliver straffet derefter.

 

Du siger så

6 timer siden, sutdenopforslap1 skrev:

i raidet skyder vi hans printer så det kan i ikke betragte som RDM og det med RAID fandt jeg ud af ja var mig der havde misforstået noget og tager jeg gerne staffen for. gider bare ikke man skal gå i så små sko fordi jeg skriver jeg ville lave en klage på det så skal jeg bannes i en uge.. pleas hvor små sko går folk lige i??

Om du så skyder mine printere er det jo stadig imod reglerne da du ikke går efter værdiggenstande!

Hvordan kunne du ikke vide det da jeg faktisk havde fat i dig blot få minutter inden denne sag stod på, hvor du havde raidet PD som hitman uden et hit!? 

 

Jeg føler du mere at du brokker dig over straffen end håndteringen af casen (kan også bare være mig) 

 

//Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Hondo skrev:

Hejsa Mini Jimboe 

 

Jeg kan godt forstå din frustration omkring dette og tænker vel også lige du for min sidde af historien 

 

Der bliver called case med RDM jeg tp'er så hen og høre at Store mener du har skudt ham uden et gyldigt grundlag, Jeg tjekker op på scenen og spørger dig indtil dette da du er den pågældende person som har skudt ham.

Du siger så at du havde skudt borgmesteren og derefter spurgte store (som stod ved siden af under hele episoden) "Hvaaa hvorfor skød du borgmesteren? Er du maler eller noget i den still?" du vælger så uden at tøve at trække våben på store og skyde ham til jorden. Jeg så på scenen og efter hvad der blev forklaret var der intet politi i nærheden så hvem skulle han havde stikket til? og politi må jo heller ikke gå efter Civile Opkald/udtagelser uden tydeligt bevis, jeg for så snakket med dig omkring dette hvor jeg for sagt at dette ikke er et gyldigt nok grundlag til at skyde ham da han ikke udgør en trussel for dig, du for så svaret at du har fået afvide du godt måtte skyde folk når lign skete (nævnte var OpK, Ducky20 osv.)  Jeg vælger så at få kontakt til OpK for at få svar og være helt sikker i sagen, OpK svare ca. "Nej har aldrig gavet ham lov til at skyde folk med den grund" Jeg hopper tilbage ingame og ser du stadig sidder og skriver at du klager eftersom jeg faktisk bedte dig om at lade vær med at true med staffklager og holde dem for dig selv istedet.

 

Som OpK nævner

 

Du siger så

Om du så skyder mine printere er det jo stadig imod reglerne da du ikke går efter værdiggenstande!

Hvordan kunne du ikke vide det da jeg faktisk havde fat i dig blot få minutter inden denne sag stod på, hvor du havde raidet PD som hitman uden et hit!? 

 

Jeg føler du mere at du brokker dig over straffen end håndteringen af casen (kan også bare være mig) 

 

//Hondo


overhovedet ikke som jeg skrev misforstod jeg det og fik det så afvide af min lillebror også og fuld fair jeg skal har en straff for at bryde den regl. men syntes det for lavt at banne mig fordi jeg siger jeg ville lave en klage på dig med at du giver ham våben osv tilbage.. og for det andet var det ikke kun mig der skød de printer.. men handler heller ikke om det handler om at jeg bliver bannet siger det kun af ren venlighed at jeg ville lave en klage på dig? var ikke for at true eller noget var ren og skær så du vidste det og skrev det også Privat kan forstå vis jeg sagde det eller skrev hvor alle kunne se det.. syntes helt sikkert jeg skal unbannes for den lille grund.. og brokker mig både over straffen og håndteringen af din case

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

jeg skriver nu igen da jeg lige har haft en sammentale med dig over PB, jeg har så at tilføje at din attitude er ikke i den fineste ende eftersom du har svært nok ved at holde det pæne sprog blot over privat besked og tænker det er noget du skulle få rettet op på 

 

Jeg er indforstået med at du syndes det er træls og være udelukket men at skrive sådan over pb syndes jeg ikke acceptabelt 

 

Et lille afsnit af vores besked Privat

https://gyazo.com/3f3bc779094a6de0c623ca0786d157fa

https://gyazo.com/9f025306cb875d8031fccbd25bb159da

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad vær med at true med at lave staff klager, hvis du ønsker at lave en klage, kan du skam bare gøre det. Der er ingen grund til at true vores staff med at lave en staff klage, som om det skulle ændre på din straf...

Havde enlig overvejet at reducere dit ban, men din attitude og sprogbrug hjælper ikke ligefrem på det.

 

I må gerne finde noget andet at bruge jeres tid på, det er 100% op til jer selv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.