Hop til indhold
Stavox

Weekend


Makralen

Recommended Posts

15 minutter siden, Jenss skrev:

I det mindste var det ikke ligeså slemt som Polles druktur i chatboksen forleden 😄 

Synes bare du skal holde din mund 🙂

 

Men bortset fra at arbejde hver anden weekend så fester jeg så meget jeg kan. Gymnasiet ender med at dræbe min lever.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Nogle af os er f.eks bare derhjemme og er ret syg, og man bare venter på at man bliver rask igen, lidt ligesom mig. 🤧

Andre laver nok lidt det du beskrev. 🥳

 

Så er vi to

Jeg har regnet mig sammen til at have pustet omkring 190-200 lommetørklæder i alt de seneste 3 dage 🤧

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

Der er cirka 0% chance for at du er moden nok til at drikke

Screenshot_20200831-210430.jpg

det er stadig lang tid siden og jeg er 16 om 2 måneder så er jeg for lille men lad vær med at kritiser andre og bring et ligegyldig emne op og det var sarkastisk jeg sagde det pisse sjovt fordi det ikke er noget man skal irritere folk med så det var sjovt nok ment som om den ikke er længere end at grine engang og færdig for de blev ved med at irriterer ham til han bare fik trip

  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Philipwn skrev:

 

Så er vi to

Jeg har regnet mig sammen til at have pustet omkring 190-200 lommetørklæder i alt de seneste 3 dage 🤧

Lol, præcis det samme for mig, dog så har jeg fået samlet omkring 40 toilet ruller, så det et måske lidt vanvittig, men dejligt at jeg endelig føler mig rask igen, så får man sådan en positiv følelse når det er overstået. Og god bedring til dig 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Beetle skrev:
3 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Du skal bare genbruge dem, bare vent til at de er tørre og brug dem igen..

Det er da ulækkert

Jeg er ret enig med Beetle. Tror heller ikke lige det hjælper med bumserne, at få smurt gammel snot i fjæset.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.