Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Zacross

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:188042560

Hvorfor skal du unbannes: Hey, nu har jeg haft ban, i 3 måneder nu. Det betyder, at jeg virkelig har fået tænkt igennem over, hvad jeg har gjort. Jeg er blevet meget mere moden, jeg ved ik hvad der skete for mig, det gik alt for langt over stregen, det er jeg virkelig ked af. Jeg vil gerne sige undskyld, til Tjulle for at være en kæmpe idiot, og undskyld til alle spillerne, der var inde den dag, jeg var en kæmpe idiot, den dag. Jeg savner vireklig at spille på stavox.
Jeg ser frem til svar. mvh Zacros.  

(stil gerne spørgsmål og hvad jeg kan gøre bedre næste gang) 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har været en spiller før dig, som valgte at leak mit telefonnummer, til andre spillere. Herefter modtog han et permban og fik enligt kun unban da der kom et masseunabn efter ca 6 måneder. 
Jeg har derfor taget snakken med HOS og vi er blevet enige om at du skal have nogenlunde samme straf, derfor beder vi dig vente 3 måneders tid, med at lave en ny unbanrequest. 

Hvis du vælger alt lave en inden tiden er gået, vil du modtage en straf for det. 

Vil lige pointeter at det på ingen måder er acceptabelt at du vælger at infoleak andre mennesker, uanset hvem de måtte være. 

- Møs 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.