Hop til indhold
Stavox

Starte Rockford Community op igen!


Dau

Recommended Posts

Hej hør mig lige ud her.

 

Jeg synes og kan forstå på andre folk at Rockford mangler spillere, selvom det er et fantastisk RP map. Det kunne være fedt at lave et eller andet slags Event for at få spillere derind.

 

Jeg tænker at vi alle kunne aftale et eller andet end tidspunkt til at få Rockford op at køre igen. 

Mit bud lyder på at vi kunne mødes på lørdag og storme Rockford

- Kl: 13:30

 

Hvis i har andre bud på angående tid, kan i bare foreslå det i kommentaren:shitposting:💞

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, - TøseN - skrev:

Jeg savner generalt rock, jeg kan self altid gå derind, men der mangler sku et community derinde. Det ik sjovt med en by uden RP osv. 

 

Måske bedre med senere på dagen ved en 19-20 tiden. 

 

Men god ide 🙂

Dejligt at se du også har den samme tanke som mig. Vi kan se hvad andre vil foreslå som tidspunkt og så kan vi tage den derfra.

 

❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Madsldr skrev:

Jeg er på. 🙂

Ved ikke om jeg får tid her i ugen, men det vil altid være dejligt, at vide man har hjulpet Rockford. De kan se om du kan få andre ind, og aftale et tidspunkt med dem. Du må også meget gerne filme det og lægge det her ind på denne tråd. ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Krelle420 skrev:

Ved ikke om jeg får tid her i ugen, men det vil altid være dejligt, at vide man har hjulpet Rockford. De kan se om du kan få andre ind, og aftale et tidspunkt med dem. Du må også meget gerne filme det og lægge det her ind på denne tråd. ❤️

 Offcourse 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.