Hop til indhold
Stavox

Hvilken telefon er bedst?


Hizlau

Recommended Posts

Lige nu, Kiwi Z skrev:

har en iphone 6 : /

den er pænt ødelagt, men den virker, bare ikke godt.

gider bare ikke til at bruge penge på en ny telefon, fordi jeg spare op til en knallert, men den næste mobil jeg skal havde er 100p en oneplus, synes man får meget for pengene 

scooterB0i

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kiwi Z skrev:

har en iphone 6 : /

den er pænt ødelagt, men den virker, bare ikke godt.

gider bare ikke til at bruge penge på en ny telefon, fordi jeg spare op til en knallert, men den næste mobil jeg skal havde er 100p en oneplus, synes man får meget for pengene 

Kan helt klart anbefale OnePlus

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, hvilken knallert kigger du på?

Jeg vil nok selv købe en Aprilia SX 50, eller en Derbi Sernda 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mr Hunt 🛴 skrev:

scooterB0i

landmand 

ud og hent mælk til mig

Lige nu, Hizlau skrev:

Kan helt klart anbefale OnePlus

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, hvilken knallert kigger du på?

Jeg vil nok selv købe en Aprilia SX 50, eller en Derbi Sernda 

Puch Maxi 😎

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hizlau skrev:

 

Den er også lækker, jeg havde en Derbi, og derfor vil jeg kun have en med gear, og der er en Puch lidt for dyr 

prisen er lidt kras 

men komme til at smide cirka 10k efter min vil gerne havde en i god stand, som også ser nice ud.

 

har ARLA kassen, så behøver man nærmest ikke mereKappa

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kiwi Z skrev:

prisen er lidt kras 

men komme til at smide cirka 10k efter min vil gerne havde en i god stand, som også ser nice ud.

 

har ARLA kassen, så behøver man nærmest ikke mereKappa

Hvis man har en Arla kasse er alt andet lige meget, men jeg kan godt forstå at du vil have en i god stand. Det er noget værre noget med en der er kneppet 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kører iPhone XS Max og den kører som en drøm 🤗

1 time siden, Lolly skrev:

Har altid haft apple og beholder det nok også den vej men hvad jeg har hørt så er android bedre?🤔

Altså Android har også størstedelen af markedet og er også bedre end iPhone det du betaler meget for ved iPhone er æblet, men så er styresystemet bare noget mange elsker. 
Og bl.a. de ældre fx min mormor er en teknik spasser da hun havde sin Android men nu hvor hun har iPhone kan hun finde ud af alt selv stort set

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har købt mig en Iphone 7 får et lille år siden. Jeg har personligt selv, aldrig brugt vildt mange penge på telefoner - hvilket er mærkeligt, da min familie altid køber de nyeste - men jeg er pænt ligeglad, de skal bare fungere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ᴋɪᴡɪ ᴢ 🐢 skrev:

har en iphone 6 : /

den er pænt ødelagt, men den virker, bare ikke godt.

gider bare ikke til at bruge penge på en ny telefon, fordi jeg spare op til en knallert, men den næste mobil jeg skal havde er 100p en oneplus, synes man får meget for pengene 

altså kiwi... hvor mange penge har du brugt på limited biler her for nylig? 😮

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså de sidste 3 år har jeg haft forskellige mobiler, jeg startede med en iphone 5t, synes egentlig den fungere super godt, så da 6t'ern udkom så var jeg ikke i tvivl jeg skulle da have det nyeste af det nyeste, ja den havde jeg så i ca. 1 år, og så købte jeg iphone 11 da den udkom, mest fordi at den fungere fucking godt sammen med andre apple produkter, hvor jeg er stor samler af, Mac, ipad, watch airpods etc. 😄 Men oneplus er ikke dårlig, hælder bare mere til iphone grundet mine devices 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snart haft min Oneplus 6T i 2 år og den kører helt sindsygt godt. Batteriet holder enormt godt og dens features er fede.

 

Da jeg tilbage i tiden valgte købte den, satte jeg den side-om-side mod hvad jeg ville kunne få fra apple til den samme pris (jeg havde en iphone 5c dengang).

Enten kunne jeg købe en iphone 8 eller en Oneplus 6T til ca. 500 kr billigere (De nye Oneplus er dog steget i pris).

 

Oneplus 6T profs:

Mega batteri

Fingerprintscanner under skærmen

Ansigtscanning (virker dog ikke i mørke)

20W oplader (imodsætning til den man fik fra apple der var 5W)

Cover og plastik-skærmbeskytter i boxen

 

Iphone 8 profs:

Styresystemet

Mindre telefon (noget jeg ledte efter)

Flashy

 

6 timer siden, ᴋɪᴡɪ ᴢ 🐢 skrev:

den næste mobil jeg skal havde er 100p en oneplus, synes man får meget for pengene 

Pas dog lidt på, da Oneplus er på vej en anden retning.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det stod til mig så vil jeg nok sige i forhold til hvad der er nemest at finde rundt i.

Så er det helt klart I phone, men det har nok også lidt gøre med at det er det man er vandt til.

Har selv en I phone XS men ikke det der holder bedst.

image.png.cb96f7741b7f4792ab767051c0e8e62f.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Købte mig en iPhone 11 tilbage i december, og den er super solid, lyn hurtig, og så har den rigtig godt kamera. reperationer er rimelig billige også. Den holder også batteri Til rigtig mange timers brug, hvilket jeg er fan af, da jeg bruger min telefon rigtig ofte. Jeg er godt tilfreds med den, og vil anbefale den til alle som søger en solid iPhone. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.