Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bil GPS


Shujuu

Recommended Posts

Hejsa alle internet-venner!
Jeg har brugt min fulde hjerne kapacitet på at finde på et forslag der kunne mekanisk set kunne det være en absolut markant ændring i denne virksomheds fremtid.
 

Bil GPS'en

Denne funktion ville være suberen til at kunne transportere de nye internet-spillere rundt i Evocity-Byen, og dermed få fremvist en anstændig samt brilliant førstehåndsindtryk af serveren

Jeg tænker at det kunne være en absolut game-changer at putte en lille skræm på I højre hjørne. Dette kunne ændre RP'en helt vildt ud til det maksimale rp-kapacitet. fx, postbud hvis de skal fremvises til et hus, hvor de ikke har anelse hvor lang distancen er.
GPS'en kunne være en absurt fremstødende ide til at få noget frisk rp til serveren's spillere.

 

// Lola

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, WimBlim skrev:

Der er et map på tabletten, hvor der gerne skulle være en markør der viser hvor pakken skal leveres.

Ja, WimBlim. Det har min hjerne oplyst mig. Jeg synes det kunne være en brilliant oplevelse med min fantastisk game-changing forslag. Hvem har lyst til at gå ind på en tablet alle tiden? 
Vi mennesker skal spare den tid vi har så vi kan genrobre jorden. 

 

// Lola

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Wittenberg skrev:

Dude, du skriver legit sådan på alle dine posts, umuligt det kan være en joke

Witten, du sad legit I fucking discorden. Imens mig og palle sagde vi ville gøre det.
Jeg skriver ikke særligt tryhard på mine ændre posts.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, lola :D skrev:

Witten, du sad legit I fucking discorden. Imens mig og palle sagde vi ville gøre det.
Jeg skriver ikke særligt tryhard på mine ændre posts.

Bro, vi sad og skreg af dig at du skulle stoppe det... Du skriver legit som om det var en færdighedsprøve legit

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Wittenberg skrev:

Bro, vi sad og skreg af dig at du skulle stoppe det... Du skriver legit som om det var en færdighedsprøve legit

"Vi"? 
Det var min og palle's ide. og der var ikke nogle ændre der talte.

Da det var kun os I kanalen

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Wittenberg skrev:

Dude, kan du ikke bare skrive som en 12 årige...

Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt, hvordan drengen skriver? Eller har du et kæmpe behov for at sætte ham på plads, selvom han ikke har gjort noget? Desuden skriver du som en 6-årig lorteunge, som ikke får sin vilje. Se selv din forum rang...

Ussel0.png.e9f2967a0a855852a01b16e2b6425

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, DoktorDim skrev:

Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt, hvordan drengen skriver? Eller har du et kæmpe behov for at sætte ham på plads, selvom han ikke har gjort noget? Desuden skriver du som en 6-årig lorteunge, som ikke får sin vilje. Se selv på din forum rang...

Ussel0.png.e9f2967a0a855852a01b16e2b6425

Tak for støtten ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, DoktorDim skrev:

Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt, hvordan drengen skriver? Eller har du et kæmpe behov for at sætte ham på plads, selvom han ikke har gjort noget? Desuden skriver du som en 6-årig lorteunge, som ikke får sin vilje. Se selv din forum rang...

Ussel0.png.e9f2967a0a855852a01b16e2b6425

Sjovt du streger "lorteunge" ud, ligesom du ved godt du ikke må skrive det... Du skal ikke lege stor bare fordi du er gammel staff, føler du dig stor bare fordi har 618 +reps?, da altid nemt at få +reps når du sidder og sutter pik på de andre staff

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Wittenberg skrev:

Sjovt du streger "lorteunge" ud, ligesom du ved godt du ikke må skrive det... Du skal ikke lege stor bare fordi du er gammel staff, føler du dig stor bare fordi har 618 +reps?, da altid nemt at få +reps når du sidder og sutter pik på de andre staff

Wittenberg. Der er ligesom en grund til du har minus reps. Du sidder legit på discorden og fanboy'er på Palle.

Dim spytter legit bare straight facts.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, AlbertMorris skrev:

Wittenberg. Der er ligesom en grund til du har minus reps. Du sidder legit på discorden og fanboy'er på Palle.

Dim spytter legit bare straight facts.

Fanboy af palle hahahah dude du føler dig legit stor fordi du snakker med Mic og dem... Alle har sagt til dig du skal holde din kæft, men du får jo legit din vilje når du sidder og græder som du gør på discord

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Wittenberg skrev:

Fanboy af palle hahahah dude du føler dig legit stor fordi du snakker med Mic og dem... Alle har sagt til dig du skal holde din kæft, men du får jo legit din vilje når du sidder og græder som du gør på discord

Nu er du præcis som Dim sagde en lorteunge som ikke får sin vilje. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.