Hop til indhold
Stavox

[Solved] MrMikkel - Staffklage


dappdk

Recommended Posts

Dit ingame navn: dappdk
Staff ingame navn: MrMikkel
Dit SteamID: STEAM_0:0:68405516
Staff SteamID: STEAM_0:0:64590839


Forklar situationen:
Det starter med Wittenberg(Witten) skyder mig en gang i foden, jeg vil hævne mig og skyder ham igen en enkelt gang.
Witten bliver så sur over jeg skadede meget mere end han gjorde og downer mig helt.
Han reviver mig dog igen, og siger han har 7 liv hvor jeg så siger "Så hvis jeg skyder dig en gang dør du".
Han truer så med at kalde case hvis jeg gør det, hvor jeg så kort efter vælger at skyde ham igen og downe ham.
Han kalder så faktisk case på det, Mikkel TP'er imens Witten ligger downed og jeg råber "Rekt" gendtagende gange og dræber ham helt.
Mikkel TP'er så til Witten igen. Witten unmuter så på discord og råber "Vi ses Dapp, jeg kunne vælge".
Mikkel bringer mig så her og siger "Ja, dappdk.. Han(Witten) tager det som RDM".
Jeg siger så "Jeg er squ da ligeglad, han er med i ganget, han kan da bare leave, prøv at gå ind og læs reglerne".
Mikkel siger så "Det er ligemeget, hvis han tager det som RDM er det RDM".
Mikkel jailer mig så i 300 sekunder for RDM, og jeg siger igen at han skal gå ind og læse reglerne.
Men han siger bare det samme, hvis han ikke er med på det er det stadig RDM.
Mikkel retunere så Witten's ting og afslutter casen.
Kasper kalder derefter case på "Mikkel læs regel 7.5", Mikkel TP'er til ham og siger det samme igen.
"Jammen, hvis Wittenberg ikke er med på det er det stadig RDM".
Kasper retter så på ham og hentyder ham til regel 7.5.
Mikkel bliver stille kort og ændre sin mening og siger at vi forstyrrede andres RP.
Vi spurgte hvordan og han sagde så at det var fordi politiet skulle til at lave en warrant...

 

Det er vigtigt at pointere at vi snakkede på discord og vi er i samme gang.

 

Bevis: Intet bevis, men regner ikke med staffs lyver.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, MrMikkel skrev:

Som du også selv skriver med regl 7.5 står der også hvis det forstyrre rp. Jeg vil mene at skyde i danske bank midt inde i byen forstyrret rp

Citat

"Som gang-medlemmer kan I:
7.5  Dræbe hinanden, så længe at det ikke forstyrrer andres RP. NLR tæller stadig, og du kan derfor heller ikke få dine ting returnerede af en admin. Hvis du ikke gider at skydes af dine gangmembers, må du kicke dem ud af ganget, eller selv forlade det."

 

Vi havde allerede KOS og lavede weed i vores kælder (som sagtens kunne måles af politiet).
Hvordan fortsyrre vi din rp når vi skyder hindanden, der var ingen som kaldte case på det på daværende tidspuknt?
Også selvom vi forstyrrede din rp var det ikke grunden til du jailede mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, MrMikkel skrev:

I reglen står det at du har mulighed for st skyde dine gang medlemmer HVIS det ikke forstyrre rp. I forstyrre mit rp ved at stå og skyde på hinanden ( kan tages som copbait).

Citat

"Det bliver betragtet som failrp hvis du bevidst forsøger at få politiet efter dig. F.eks. ved at du åbenlyst flasher dine printere og weed med formål at få politiet efter sig. Eller f.eks. at køre ind i politiet for at få dem efter sig."

 

Der står du MÅ skyde hindanden uden grund og samtidigt ikke blive straffet for det, og så længe det ikke forstyrre andres RP.
Men igen det var stadig ikke grunden til du jailede mig....
Og det er sjovt du først nævner det efter du blev rettet på af Kasper, du havde på intet tidspunkt før det nævnt noget omkring det, og du sagde også at jeg skulle gå ind og læse reglerne, imens du jailede mig for noget jeg godt måtte.
Og det kan ikke tages som cop-bait da formålet ikke var i at få politiet efter os, jeg skød ham fordi han skød mig.
+ Som allerde sagt var der ingen der kaldte case, og ingen der på noget tidspunkt havde taget fat i nogle af os fra basen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, dappdk skrev:

 

Der står du MÅ skyde hindanden uden grund og samtidigt ikke blive straffet for det, og så længe det ikke forstyrre andres RP.
Men igen det var stadig ikke grunden til du jailede mig....
Og det er sjovt du først nævner det efter du blev rettet på af Kasper, du havde på intet tidspunkt før det nævnt noget omkring det, og du sagde også at jeg skulle gå ind og læse reglerne, imens du jailede mig for noget jeg godt måtte.
Og det kan ikke tages som cop-bait da formålet ikke var i at få politiet efter os, jeg skød ham fordi han skød mig.
+ Som allerde sagt var der ingen der kaldte case, og ingen der på noget tidspunkt havde taget fat i nogle af os fra basen.

 

1. Du for jail for rdm i det du skyder han hvor i forstyrre rp i det bliver det taget som rdm.

2. Ude fra basen kan vi ikke se i skyder på hinanden som betjente.

3. Det kan godt være jeg har sagt/ forklaret det forkert, men har ment det samme hele vejen. Det er min fejl hvis jeg har sagt noget forkert til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, MrMikkel skrev:

1. Du for jail for rdm i det du skyder han hvor i forstyrre forbliver det taget som rdm.

2. Ude fra basen kan vi ikke se i skyder på hinanden som betjente.

3. Det kan godt være jeg har sagt/ forklaret det forkert, men har ment det samme hele vejen. Det er min fejl hvis jeg har sagt noget forkert til dig.

1: Hvordan er det RDM, når det IKKE er RDM. Jeg MÅ GERNE skyde ham, da det tydeligt står i reglerne at jeg GODT MÅ. Du kunne have jailet mig for at forstyrre andres RP, men igen som jeg allerede har forklaret mener jeg ikke at jeg forstyrrede andres RP, da der ingen der har kaldt case eller ingen af os er blevet taget fat i omkring det.
2: Okay? Så er det stadig ikke cop-bait?
3: Så du sagde bare 4x gange samme grund til mit jail? Altså at Witten ikke var med på det så derfor var det RDM..

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, dappdk skrev:

1: Hvordan er det RDM, når det IKKE er RDM. Jeg MÅ GERNE skyde ham, da det tydeligt står i reglerne at jeg GODT MÅ. Du kunne have jailet mig for at forstyrre andres RP, men igen som jeg allerede har forklaret mener jeg ikke at jeg forstyrrede andres RP, da der ingen der har kaldt case eller ingen af os er blevet taget fat i omkring det.
2: Okay? Så er det stadig ikke cop-bait?
3: Så du sagde bare 4x gange samme grund til mit jail? Altså at Witten ikke var med på det så derfor var det RDM..

Igen. Jeg tror jeg har sagt og forklaret det forkert til dig så det vil jeg gerne dige undskyld for. Men dit jail er fair Pga i forstyrre mit rp. Det kan være lige meget om andre callet hvis i forstyrre mit rp. I står jo og skyder i basen.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, MrMikkel skrev:

Igen. Jeg tror jeg har sagt og forklaret det forkert til dig så det vil jeg gerne dige undskyld for. Men dit jail er fair Pga i forstyrre mit rp. Det kan være lige meget om andre callet hvis i forstyrre mit rp. I står jo og skyder i basen.

Nu hvor jeg tænker over det, giver det faktisk slet ikke mening du jailer mig OVERHOVEDT, Wittenberg starter med at skyde på mig, jeg skyder igen, og vi kommer i skudduel.
Så jeg burde slet ikke jailes til at starte med, da jeg havde en grund til også at skyde ham, dog RDM'ede han mig, og du spurgte mig forresten aldring om hvorfor jeg skød ham.

 

Fandt også denne video liggende på min PC.
https://youtu.be/qORthIgWZJo

Link til kommentar
Del på andre sites

hej dappdk. Jeg kan se i videoen, at du ikke skulle have nogen straf. Jeg har læst/ husket forkert op på reglen, og derfor vil jeg gå ind og læse dem igen. Jeg går dermed også ind, og fjerne dit jail.

Du må meget undskylde at jeg har taklet denne case forkert. Det vil ikke ske igen det lover jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.