Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage: Krukke


Miklo

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Jack Mount

Staff ingame navn: Krukke

Dit SteamID:STEAM_0:1:51378057

Staff SteamID:
 STEAM_0:0:92213115

Forklar situationen: Krukke og hans venner begynder at rdm hinanden i spawn midtby osv. Det går udover en del spillere og jeg mister liv en del gange det kan godt være det hyggeligt og sjovt for dem. En af mine venner kalder case på krukke rdm'er og krukke siger han nok skal stoppe med at troll men det forsatte en del længere tid. Krukke og dem begyndte at bryde regler omkring 00.30 og der var stadig en del spiller på. Senere hen på aftenen går krukke i AOD i rp og sigter på folk. Det kan godt være det begyndt og blive sent men det ikke fair at han slår hårdt ned på folk det bryder regler og så begynder at bryde en del regler om aftenen.

Bevis: 
https://medal.tv/clips/31185320/d1337p0YJzlG
https://medal.tv/clips/31185830/d1337y3yG6fz
https://medal.tv/clips/31186022/d1337BOAMBIv
https://medal.tv/clips/31186986/d13373Zt3k6t

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jack Mount 🙂 

 

Jeg kan godt huske denne episode.

Første klip er jeg helt enig med dig i at det er rdm (du kom også forbi her og sagde at vi skulle stoppe fordi du synes det ødelagde rp,en så det gjorde jeg)

Anden klip sagde jeg til de andre gutter at vi stopper nu (fordi du var kommet forbi) hvorefter jeg får et skud og giver skud tilbage. Skrev her til det politi jeg var i skud fight med, at det var slut nu.

Tredje klip kan du se Wierd stunsticker mig første gang (her vender jeg mig om og snakker til ham) vil mene jeg siger han skal stoppe (hvis du kan få lyd på, må du gerne tilføje det, for er ikke sikker her) jeg vælger at give 2-3 skud efter ham og løbe rundt om hjørnet hvor jeg så bliver dræbt. 

Sidste klip var jeg ikke klar over jeg var i staff on duty, du kan også se jeg skifter om til rp karakter igen, så forstår ikke det klip ? 

 

Forstår dog ikke hvorfor du skriver at der var flertal som har brokket sig over den sitation, da jeg kun mener at det var dig som kom forbi ❤️ 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Krukke skrev:

Hej Jack Mount 🙂 

 

Jeg kan godt huske denne episode.

Første klip er jeg helt enig med dig i at det er rdm (du kom også forbi her og sagde at vi skulle stoppe fordi du synes det ødelagde rp,en så det gjorde jeg)

Anden klip sagde jeg til de andre gutter at vi stopper nu (fordi du var kommet forbi) hvorefter jeg får et skud og giver skud tilbage. Skrev her til det politi jeg var i skud fight med, at det var slut nu.

Tredje klip kan du se Wierd stunsticker mig og jeg vælger at give 2-3 skud efter ham og løbe rundt om hjørnet. Ja er enig med dig i at det var en underlig beslutning at afgive skud istedet for at sige han skulle stoppe med stunstick 

Sidste klip var jeg ikke klar over jeg var i staff on duty, du kan også se jeg skifter om til rp karakter igen, så forstår ikke det klip ? 

 

Forstår dog ikke hvorfor du skriver at der var flertal som har brokket sig over den sitation, da jeg kun mener at det var dig som kom forbi ❤️ 

 

Da min ven kommer i case med dig. Siger du at du stopper og efter laver du RDM og bare fordi andre synes det var fint er det stadig regl brud da du er staff og meningen du skal hjælpe stavox med at over holde dem. Hvis du går rundt og bryder regler tror andre spillere måske det okay at brude regler. Selv Mic skulle bede jer om at stoppe sådan 20-30 min efter du sagde til min ven du ville stoppe. Forstår heller ikke lige helt hvordan med ved et uheld kan gå staff on duty sigte på en person med dit våben og så skifte job igen

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Jack Mount skrev:

Da min ven kommer i case med dig. Siger du at du stopper og efter laver du RDM og bare fordi andre synes det var fint er det stadig regl brud da du er staff og meningen du skal hjælpe stavox med at over holde dem. Hvis du går rundt og bryder regler tror andre spillere måske det okay at brude regler. Selv Mic skulle bede jer om at stoppe sådan 20-30 min efter du sagde til min ven du ville stoppe 

Hvem var din ven, kan ikke huske hvilken tidspunkt, hvad der blev sagt eller hvem det var, da jeg vil mene der ingen case var om det ? (kun dig som kom forbi og sagde vi skulle stoppe) 

 

Da mic kom forbi var det da jeg havde fået et skud inde i pd og gav skud tilbage, her sagde jeg også til mic at jeg skriver til de andre, at vi skulle stoppe

(altså mic kom 2min efter du var forbi og sagde vi skulle stoppe ?) 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Krukke skrev:

Hvem var din ven, kan ikke huske hvilken tidspunkt, hvad der blev sagt eller hvem det var, da jeg vil mene der ingen case var om det ? (kun dig som kom forbi og sagde vi skulle stoppe) 

 

Da mic kom forbi var det da jeg havde fået et skud inde i pd og gav skud tilbage, her sagde jeg også til mic at jeg skriver til de andre nu (altså at vi skal stoppe)

 

 

Rimlig sikker på han hed Paul Erik men her er et til bevis på du ser en blive rdm'et og så skyder ham der rdmede og skrider  https://youtu.be/wIevU8oMLrQ Her er video

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Jack Mount skrev:

Rimlig sikker på han hed Paul Erik men her er et til bevis på du ser en blive rdm'et og så skyder ham der rdmede og skrider  

 

Altså hvad jeg kan se her. Så er der 1min imellem din anden video i dit første post og denne, så det hele er sket inde for 1-2min (hvilket som jeg også skrev at mic kom ind og hvor jeg sagde jeg var igang med at skrive til de andre om at det skal stoppe)

 

Jeg mener nu også jeg fik dig op efter her 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Krukke skrev:

Er ret sikket på jeg fik dig op efter ?

 

Her var det mic kom ind mener jeg 

Det her var Paul erik det også gik ud over at i skulle troll.
Men du må gerne uddybe lidt mere hvordan kan man gå Staff on duty sigte på en ven med det våben du får som jobbet og skifte tilbage alt i rp "Sidste klip var jeg ikke klar over jeg var i staff on duty, " Du må meget gerne forklare hvordan det et uheld? https://medal.tv/clips/31186986/d13373Zt3k6t 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Jack Mount skrev:

Det her var Paul erik det også gik ud over at i skulle troll.
Men du må gerne uddybe lidt mere hvordan kan man gå Staff on duty sigte på en ven med det våben du får som jobbet og skifte tilbage alt i rp "Sidste klip var jeg ikke klar over jeg var i staff on duty, " Du må meget gerne forklare hvordan det et uheld? https://medal.tv/clips/31186986/d13373Zt3k6t 

Har lige snakket med Joergen, han har en aften set jeg var staff on duty og skrev en pm, at jeg var duty hvor jeg skiftede om, (dette var et uheld og alt var fint efter <<3) jeg har byttet rundt på situationerne her, så det er min fejl. 🙂 

 

Kan ikke se hvordan det går ud over Paul Erik med vores troll. (han er der slet ikke, af hvad jeg kan se) 

Kan så se at klokken er 01:20 (du var forbi kl 01:05 og brudte dig ikke om vores troll)  

Så her er jeg ærlig og siger undskyld hvis det har ødelagt din rp. Jeg troede faktisk alt var fint efter episoden imellem 01:04-01:06 hvor jeg havde skrevet til de andre, at vi skulle stoppe.

Troede nu heller ikke du tog det så seriøst igen, da jeg også har set dig en aften eller to fail rp lidt ❤️ 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Krukke skrev:

Har lige snakket med Joergen, han har en aften set jeg var staff on duty og skrev en pm, at jeg var duty hvor jeg skiftede om, (dette var et uheld og alt var fint efter <<3) jeg har byttet rundt på situationerne her, så det er min fejl. 🙂 

 

Kan ikke se hvordan det går ud over Paul Erik med vores troll. (han er der slet ikke, af hvad jeg kan se) 

Kan så se at klokken er 01:20 (du var forbi kl 01:05 og brudte dig ikke om vores troll)  

Så her er jeg ærlig og siger undskyld hvis det har ødelagt din rp. Jeg troede faktisk alt var fint efter episoden imellem 01:04-01:06 hvor jeg havde skrevet til de andre, at vi skulle stoppe.

Troede nu heller ikke du tog det så seriøst igen, da jeg også har set dig en aften eller to fail rp lidt ❤️ 

 

https://youtu.be/wIevU8oMLrQ Det her er Paul Erik og at joergen sender en pm

til dig betyder det ikke at du ikke gik staff on duty med vilje det meget underligt hvordan man kan gøre det ved et uheld 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Jack Mount skrev:

https://youtu.be/wIevU8oMLrQ Det her er Paul Erik og at joergen sender en pm

til dig betyder det ikke at du ikke gik staff on duty med vilje det meget underligt hvordan man kan gøre det ved et uheld 

Tror du misforstod mig det med Joergen. 

Var i en sitation hvor jeg var færdig med en case. Jeg havde så ikke lagt mærke til, at jeg var staff on duty, så Joergen skrev til mig jeg var. (det her er altså ikke sket den aften) jeg havde bare byttet rundt på dem. 

 

Okay, så Poul Erik blev skudt (hvilket ikke var mig) jeg skød Emil og fik Poul op efter. Så forstår ikke hvordan jeg kunne ødelægge hans rp der ?

 

Lagde en video op hvordan jeg så på det, her sagde jeg også de ting som jeg var enig i, at det var gjort forkert. Det resulterede så i, at andre skrev i kommentar feltet og skrev præsic det jeg havde sagt undskyld for og hatede ondsvagt meget da man ikke kunne se hvem det var :), derfor er videoen nede igen 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Krukke skrev:

Tror du misforstod mig det med Joergen. 

Var i en sitation hvor jeg var færdig med en case. Jeg havde så ikke lagt mærke til, at jeg var staff on duty, så Joergen skrev til mig jeg var. (det her er altså ikke sket den aften) jeg havde bare byttet rundt på dem. 

 

Okay, så Poul Erik blev skudt (hvilket ikke var mig) jeg skød Emil og fik Poul op efter. Så forstår ikke hvordan jeg kunne ødelægge hans rp der ? 

Uanset hvad har du brudt en masse regler den aften.
Selvom du healede Paul igen går det stadig ud over hans RP at han ikke engang kan gå ind i pd uden at blive skudt det samme skete endda for mig og i fortsat i meget længere tid. Selv som staff burde du kunne sætte en grænse for hvad der nok og jeg synes det var mere en nok alt det i lavede. For har ikke videoer for hele aftenen

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Jack Mount skrev:

Uanset hvad har du brudt en masse regler den aften.
Selvom du healede Paul igen går det stadig ud over hans RP at han ikke engang kan gå ind i pd uden at blive skudt det samme skete endda for mig og i fortsat i meget længere tid. Selv som staff burde du kunne sætte en grænse for hvad der nok og jeg synes det var mere en nok alt det i lavede. For har ikke videoer for hele aftenen

Igen skød jeg nu ikke Paul, var også ærlig og sagde det var en dårlig beslutning at skyde Emil istedet for at sige han skulle stoppe. Situationerne skete også indefor 2min  (altså alt var ved at dæmpe sig med troll)

 

Så ja som jeg har skrevet længere oppe, at jeg sagt undskyld for ting jeg selv kan se ikke var helt ok ❤️ 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Krukke skrev:

Igen skød jeg nu ikke Paul, var også ærlig og sagde det var en dårlig beslutning at skyde Emil istedet for at sige han skulle stoppe. Situationerne skete også indefor 2min  (altså alt var ved at dæmpe sig med troll)

 

Så ja som jeg har skrevet længere oppe, at jeg sagt undskyld for ting jeg selv kan se ikke var helt ok ❤️ 

 

 

Det godt være du ikke har skudt Poul, det har jeg heller ikke sagt. Du nævner selv du har brudt reglerne og trolled rundt på serveren og det burde ikke kunne ske. En staff burde kende til reglerne og kunne bruge sin sunde fornuft. Du vælger også selv at bryde reglerne og RDM i stedet for at bruge dine redskaber som staff til at stoppe regel bryderne.
Men tager gerne i mod din undskyldning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.