Hop til indhold
Stavox

Værste energidrik?


Peanut

Recommended Posts

Her for nogle dage siden var jeg i pissegodt humør.
Solen havde stået klart hele dagen, og det var 27+ grader.
Min ven og jeg var lidt trætte pga. varmen der bare havde bagt os som boller hele dagen.
Vi tænke "Mums fillibaba, en energidrik ville være nam nam."
Så vi gik ind i Rema 1000 og købte en. Jeg ser denne flotte nye speciel edition booster...
Den var flot, og havde alle regnbuens farver. Med passionsfrugt og mmmm alt det gode. Det var den! Jeg måtte smage den flotte drik!
Men hvad der skete efter, fortryder jeg kraftigt.
(Btw hvorfor læser du stadig lol)
Well, jeg smagte på den, og FØJJJJJJ. Har ærligt ikke smagt noget værre end den, siden sidst jeg smagte colas forsøg på energidrik.
Sååååå Tænke lidt (så jeg ikke spilder flere penge.) 

Hvilken energidrik er den værste du har smagt, og er virkelig noget man ikke skal spilde penge på?
Synes personligt at denne her er noget af det værste lort:


Faxe-Kondi-Booster_PASSION_50cl_DRY-150x387.png

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Kiwi Z skrev:

selvom jeg er monner fan, har de stadig lavet nogen fucking klamme  
Monster Energy Drink Valentino Rossi The Doctor 500ml Full Can ...


05060639121236_c1n1.jpg


Monster Juice Pipeline Punch - Partyking. dk




synes og at booster virkelig smager af lort

Pipeline punch smager af slim der glider ned gennem ens hals den er ganske forfærdelig, men at du synes doctor er klamt. damn, kunne godt lide dig men tror ikke jeg kan snakke med dig længere

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

den grønne booster er altså klasse - når man lige køber den i pausen og nyder den i vø, så er det altså noget af det bedste


Det er fint du har din egen holdning. Dog er den forkert. Alle ved, at man nyder en stabil Sunjoy i Vø.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Maloni skrev:

Pipeline punch smager af slim der glider ned gennem ens hals den er ganske forfærdelig, men at du synes doctor er klamt. damn, kunne godt lide dig men tror ikke jeg kan snakke med dig længere

den smager af saftevand, som en eller anden fed pædagog, som haft sine fede finger nede i.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Wittenberg skrev:

hvad har du spist?

 

Flæskesteg til aftensmad, hvilket jeg ikke føler har relevans til jeres dårlige valg i energidrik.

Change my mind. Jeg vil faktisk gerne høre hvad @Houston mener omkring dette opslag. Da jeg ikke kunne forestille mig, at han ikke havde nogle gode oplevelser med energidrik.

"Mængden af sukker er til at brække sig af, jeg har været i live, siden dinosaurerne styrede verdenen. Hvorfor skulle jeg bukke under for statens press og fylde mig selv med flydene kokain?"

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Beetle skrev:

Mango loco smager af pis, og det samme gør den der juicy passion booster.

Mango loco smager godt. Du er bare kokset oppe i din forvrænget definition af et hovede.

 

56 minutter siden, Mads E. skrev:

Faxe Kondi boosters. Er klart hvad jeg vil anbefale. Den grønne (standarde) og den blå (blåbær)

grøn kan jeg godt fuck med

 

36 minutter siden, Madsldr skrev:

Hvis jeg skulle sige det er den værste nok den her. 

image.png.141eeacb8010ce5c42f16feb551ab224.png

du er helt væk din azin

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.