Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban request - Flænser


Flænser

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:186187335

 

Hvorfor skal du unbannes:

 

Jeg skal unbannes fordi jeg "efter min mening" blev bannet uden grund jeg blev bannet med grundlaget at jeg havde leaket information om en anden spiller men i videoen der blev brugt som bevis kan man tydeligt hører at jeg ikke leaket nogen informationer overhovedet 

 

Jeg skrev efterfølgende til nogle staffs at jeg gerne ville vide præcis hvad grunden til mit ban var men fik intet svar og udfra det kan jeg kun stå uvidende tilbage men kunne godt tænke mig unban efter jeg som sagt ikke har gjort noget forkert

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 7/9/20. Og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.