Hop til indhold
Stavox

[Solved] NLR-FIRKANT


Bæk

Recommended Posts

Når man dør kan nye spiller godt finde på at gå tilbage til der hvor de døde. Så jeg tænkte at hvis man er død ved F.eks danske bank ville der komme en rød firkant rundt om Så hvis du er død ved den røde man må du ikke gå over til den røde firkant ellers bryder du NLR som normalt >1302912729_danskebankSXforum.thumb.png.52c63c77a5e1fcce4953f426a3adf7a8.png                                                                                          den bliver lidt sværer med rp-situationer hvis de  rykker sig

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Bæk skrev:

bliver lidt sværer med rp-situationer hvis de  rykker sig

Som du selv skriver, så kan det blive en del problematisk i visse scenarier. 

Jeg synes det er  fint som det er nu. Hvis nogen fx. dør til PD-Raid, så får vi (Staffs) en besked i vores chat som fortæller os at en person bryder NLR. Hvis nogen bryder NLR i andre scenarier ud over PD-Raid plejer folk at kalde case, og så bliver problemet løst. Folk ville udnytte det og stille sig på kanten af sin NLR zone og så ville det skabe latterlige cases. Systemet som er der lige nu virker fint i min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

NLR er heller ikke altid en zone, det kan også sagtens være en situation.

Desuden hvordan skal serveren vurdere, hvor stor NLR zonen er. Der er forskel på bygningerne og dermed også forskel på størrelsen af NLR zonen.

 

Der er ikke problemer med vores nuværende system, det kan folk finde ud af, så der er ingen grund til at ændre på det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.