Dette er et populært indlæg Jenss Skrevet August 20, 2020 Dette er et populært indlæg Del Skrevet August 20, 2020 Synes det kunne være fedt hvis man kunne i sin limited bil med ELS få politiskab & Drone i baggagerummet 10 1 4 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Æblet Besvaret August 20, 2020 Del Besvaret August 20, 2020 Så tænker jeg at det kun er vicerigs der kan få politiskab i deres limitedbil Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jenss Besvaret August 20, 2020 Forfatter Del Besvaret August 20, 2020 50 minutter siden, Æblet skrev: Så tænker jeg at det kun er vicerigs der kan få politiskab i deres limitedbil Ja præcis det var også planen 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Philipwn Besvaret August 21, 2020 Del Besvaret August 21, 2020 (rettet) Jeg tror at det ville være mærkeligt hvis en nissan gtr kunne have plads til et politiskab og en drone i "bagage rummet", hvad kunne være en realistisk løsning på dette @Jenss? Redigeret August 21, 2020 af Philipwn 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MrMikkel Besvaret August 21, 2020 Del Besvaret August 21, 2020 3 minutter siden, Philipwn skrev: Jeg tror at det ville være mærkeligt hvis en nissan gtr kunne have plads til et politiskab og en drone i "bagage rummet", hvad kunne være en realistisk løsning på dette @Jenss? Phillip..... Jenss skrev alle limited biler med ELS 😂😂 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Philipwn Besvaret August 21, 2020 Del Besvaret August 21, 2020 (rettet) Jeg glemte lige noget her ved den forrige besked, bare ignorer den Redigeret August 21, 2020 af Philipwn Fuld udskiftning af tekst Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret 4. Juli Del Besvaret 4. Juli Jeg tænker ikke, at det bliver tilføjet til alle limited biler. Ønsker du det i din bil, så skriv til Dynn angående mulighederne for det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts