Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban ansøgning


Rot

Recommended Posts

STEAM_0:1:478698429

 

 

[Hvorfor vil du gerne unbannes]  Jeg vil gerne unbannes fra stavox på grund af jeg elsker at spille derinde med alle de hyggelige mennesker og folk og fordi at jeg begik en fejl. Jeg kørte en dreng ned ved navnet Mathias og det blev han sur over (forståeligt nok). Så callede han admin og vi snakkede lidt og sådan nogen ting så kom vi frem til carban jeg tænkte ja ok fint nok vel det min fejl. I chatten ser jeg 02-09 det er jo hele 2 ugers carban for at nos en ned der var knocked  [jeg prøvede at sprænge over ham med nos frontflip med golf] Nos abuse self jeg forstår men stadig 2 uger en af mine venner fik 2 dage ikke 2 uger Mvh Tue`s Analservice A/S

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Tue Chainz!

Undskyld det tog lidt tid for mig at svare, men jeg har lige været i skole.

Det er mega fedt at du gerne vil have unban, men ser ikke helt hvorfor jeg skulle tillade det?

Jeg synes ikke det er en særlig god opførsel, eller pæn attitude at komme tilbage på serveren med, lige efter man har haft perm-ban.

 

Men det her er min historie:

Jeg får en case omkring CDM, hvor han så forklare at du har brugt NOS til at dræbe ham (som også viser sig at være sandt) og så TP'er jeg så til dig for at høre din side af historien, hvor du så erkender forholdsvis hurtigt at du har forsøgt at bruge NOS til at hoppe over ham med og det er så gået gruelig galt, jeg tjekker så, hvor mange carbans du har og ser så at du dagen forinden også har fået 2, og så ud fra at du også har lavet noget du godt ved du ikke bør gøre, altså forsøge at bruge NOS til at hoppe over en (NOS abuse) så vurdere jeg at du skal have 2 uger carban, da du også har mange carbans i forvejen. Jeg slutter derefter casen og blot 1-2 min efter bliver jeg kaldt for en lorte staff i chatten af dig, så TP'er jeg til dig for at høre hvad det er for noget, hvor du fortæller mig at jeg ikke kan finde ud af at være staff og bare burde droppe det, og jeg skal lige pointere, at det var fjendtligsindet og højlydt at du fik det sagt, derfor får du ban.

 

Så ud fra min vurdering synes jeg ikke du skal have unban, specielt ikke hvis du ikke lærte noget af det perm-ban du lige har haft.

Men jeg vil gerne høre hvad du har at sige til det hele.

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Tue Chainz.

 

Kan du komme med en reel grund? Kan du komme med bare 1 ordentligt argument for hvorfor?

Du har jo lige været inde og "prøve", du har lige fået unban, du smider jo dine egne chancer væk?

Jeg tænker bare lidt at hvis du virkelig vil spille herinde, så skal du måske ikke opføre dig som du gjorde, eller bryde reglerne bevidst osv, det er bare hvad jeg tænker.

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.