Hop til indhold
Stavox
  • 24

Outfit´s til læger og mekanikere


Else

Spørgsmål

Titlen siger sig selv, men lad mig lige forklare min pointe! 😄

 

Jeg synes ikke der er RP over at man, som mekaniker kan gå rundt med civiltøj.

Som betjent har du uniform på, det samme synes jeg der skulle være med mekanikerne.

Nu er jeg godt klar over at lægerne allerede har et outfit. Men kunne være fedt hvis de også fik et nyt outfit.

 

1. Billede: Her bliver vist mig, som er læge og mekaniker. ( Hvordan man ser ud, hvis man er jobbet på nuværende tidspunkt. )

2. Billede: Her bliver vist min mening omkring, hvordan jeg synes lægens outfit burde være. ( Sådan nogenlunde )

3. Billede: Her bliver vist min mening omkring, hvordan jeg synes mekanikernes outfit burde være. ( Sådan nogenlunde )

                                                        

download_18.thumb.png.bbfb901e70823dd98282d5cc50af9c65.png1014893_644636492263367_309194582_o.thumb.jpg.ce85873c62e17b7547943ef076fcacf7.jpgunnamed.jpg.a5427d3ba8150f3a8858510207bc03ae.jpg

1.                                                                                   2.                                                                     3. 

 

Jeg ved ikke hvor meget arbejde det kræver, men synes helt klart det ville øge RP´en meget mere.

Har du noget at tilføje, så kom med det.

 

God dag

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

har også tænkt på det samme som læge.

synes det kunne være mere fed, hvis det var 2 forskeligere læger, en med ham der den gamle mand, så en anden der skal hente folk, med et kvindelig skin, men de kan ikke give liv, men de kan samle folk op der er knockt, så skal de aflevere, det til "lægen". hvor han kan give dem liv.

 

men god ide else 🙂 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/08/2020 den 9:09 PM , ᴋɪᴡɪ ᴢ 🐢 skrev:

har også tænkt på det samme som læge.

synes det kunne være mere fed, hvis det var 2 forskeligere læger, en med ham der den gamle mand, så en anden der skal hente folk, med et kvindelig skin, men de kan ikke give liv, men de kan samle folk op der er knockt, så skal de aflevere, det til "lægen". hvor han kan give dem liv.

 

men god ide else 🙂 

 

 

 

jeg synes også dette kunne være en god ide. Lige en ting: kunne man ikke også lave sådan et outfitskab inde i en af lægehusene, eller mekanikerbygningerne, sådan så man enten kan købe eller bruge et gratis skin, så der er lidt flere valgmuligheder med skins. Man kunne også bare lave sådan 3 forskellige eller sådan, så det ikke bliver for meget arbejde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.