Hop til indhold
Stavox

[Solved] Auto Bevis System


Shujuu

Recommended Posts

25 minutter siden, lola :D skrev:

Hey, jeg tænker det kunne være en god idé og installer et system, hvis du bliver arrestet, dræbt. Så ville serveren automatisk save inden det skete og save videoen på din pc.

Intet andet end en god ide

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis være gang man bliver arrestet og så gemmes der en video. Det er meget plads han bruger på være gang man bliver det. Så syntes jeg at man ligesom når man er tilfreds med staff cases så spørg den om vil du gemme video eller noget andet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Sokke✌ skrev:

Hvis være gang man bliver arrestet og så gemmes der en video. Det er meget plads han bruger på være gang man bliver det. Så syntes jeg at man ligesom når man er tilfreds med staff cases så spørg den om vil du gemme video eller noget andet.

 

Det behøves jo ikke være video. Systemet kan sagtens laves ligesom overwatch systemet i cs.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Jaxu skrev:

bare bliv god til at ramme record?

Det er ikke kun til folk som glemmer det.
fx, hvis der er en som ikke har nogle programmer til at record på. Eller hvis man ikke har åbnet.

Eller som sagt at man glemmer det, som en hver person gør. Det kunne ændre storset alle cases. Og sokke's ide, med at de får en popup med valget "Vil du gemme et klip Ja/Nej".
Man kunne gøre så man kunne fx, skrive !klips eller I scoreboardet, hvor man kunne valge hvor langt klippet skal gå tilbage og graphics/fps. Og hvor klippet skal blive gemt,  som kidfolder/Videos.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.