Hop til indhold
Stavox

Jammen benzinpris har da sådan lidt...


TøseN

Recommended Posts

Jammen, jeg skriver det her fordi jeg lige var inde her til aften, og jeg skal tanke min bil og det ænder sku med at ramme 30k, hvor jeg tænker undre mig om hvordan det kan komme op på 30k når det er 50kr /liter 

 

Jeg har sådan lidt set, og 1 liter koster sku 150 😕

 

Ved sku ik helt om jeg er dum, eller om jeg sådan er lidt undrende over hvorfor der står 50 😕

 

Jeg kører generalt i max 10 min på 200 liter, så kan godt forstå hvorfor pengepungen rammer bunden konstant. 

 

Tak på forhånd 😕 [Har ingen ide hvorfor den her account er inde]

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke hvordan du kan betale 30.000 for benzin, giver ikke mening. (Ihvertfald ikke i en opfyldning)

Benzin koster 50,- hvis du bare trykker E, og 55,- hvis du både holder E og SHIFT (og tanker 4 liter mere af gangen)

Og kan max have 200 liter i bilen, og 245 i et lvl 19 gang.

 

Da jeg testede lidt rundt lignende det lidt prisen ændrese sig omkring hvor meget du købte det af gangen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mindes der kom et forslag igennem der gjorde det dyrere som eftersøgt. Jeg mener der er 50 for normalt. +10% hvis du holder shift. Og x4 hvis du er eftersøgt.

 

Så alt i alt kan du ende med at betale 50 x 4 x 1.1 = 220 kr pr liter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.