Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Kate


FredZera

Recommended Posts

Hej
Jeg sad og så Kates stream på twitch, hvor han var vicerigs. Jeg ser at John Hudson kommer ud med Kates bil med lockpick fremme. Kate siger selv at han så selv John have lockpick fremme, og løber væk.
Jeg synes det er lidt underligt, fordi man kan se Kate og John er i samme gang, det er tydeligt at se han giver sine gangmedlemmer fordele.
Ved godt det er en lille ting, men tænker det er lidt underligt som vicerigs, at give sine gangmedlemmer fordele.

Bevis: https://clips.twitch.tv/SaltyToughCheeseOhMyDog (taget fra hans stream)

// FredZera

Link til kommentar

nu blnader jeg mig lige lidt hvis det okay han havde ikke fået give gang adgang til hans bil og da jeg ikke kun komme ind i den på andre måde var jeg nød til at lave et carjacked på den og da han stod og skulle bruge bilen hurtig var det jo nok ikke nødvendig at gør noget ved ja han kun havde givet en bøde men han gjorder det ikke og i nogen tilfælde må de se igem finger med det så kan ikke helt se problem da jeg også har set andre visrispolitchef gør det sammen ober for deres venner samt gang medlemer

Link til kommentar

@John Hudson Okay. måske er i samme gang og han skulle bruge hans bil hurtigt. han mistede bilen og så er det også hans opgave at få den igen (eller hans kollegaer) det andet betejnes som biltyveri + besiddelse af ulovlige genstande at han ikke gør noget ved nogen af tingene er lidt sjovt da i er i gang sammen + han er vicerigs

14 minutter siden, John Hudson skrev:

kan ikke helt se problem da jeg også har set andre visrispolitchef gør det sammen ober for deres venner samt gang medlemer

og det du siger lige her gir skuda ingen mening. fordi andre gør det må han også?

Link til kommentar
1 time siden, FredZera skrev:

Hej
Jeg sad og så Kates stream på twitch, hvor han var vicerigs. Jeg ser at John Hudson kommer ud med Kates bil med lockpick fremme. Kate siger selv at han så selv John have lockpick fremme, og løber væk.
Jeg synes det er lidt underligt, fordi man kan se Kate og John er i samme gang, det er tydeligt at se han giver sine gangmedlemmer fordele.
Ved godt det er en lille ting, men tænker det er lidt underligt som vicerigs, at give sine gangmedlemmer fordele.

Bevis: https://clips.twitch.tv/SaltyToughCheeseOhMyDog (taget fra hans stream)

// FredZera

Hej @FredZera.

 

Nu er det sådan, at som politi, er jeg ikke tvunget til at gøre noget ved folk der har lockpick fremme osv. Mit Job går selvfølgelig ud på, at jeg skal holde byen ren osv. Men da jeg ikke havde / har add til basen som politi, spurgte jeg John om jeg kunne få min bil igen, da jeg på ingen måde har mistet min bil.

 

Man kan skrive det udfra, at jeg heller ikke er tvunget til at rykke ud til raids, men det vil være det bedste for styrken og borgerne.

 

- Kate

1 time siden, VaffelVictor skrev:

nu siger jeg det igen. Det er stadig biltyveri da du ikke har adgang + du har lockpick i hånden

 

Lige nu, Kate skrev:

jeg ikke tvunget til at gøre noget ved folk der har lockpick fremme

 

1 time siden, VaffelVictor skrev:

Det er stadig biltyveri da du ikke har adgang

 

1 minut siden, Kate skrev:

Men da jeg ikke havde / har add til basen som politi, spurgte jeg John om jeg kunne få min bil igen, da jeg på ingen måde har mistet min bil.

 

Link til kommentar
2 minutter siden, VaffelVictor skrev:

Det er lige netop det du skal som politi. Har du nu også tjekket op på politi reglerne selv? Det lyder nemlig ikke sådan

Jeg har skam læst politireglerne. Det der er her, er at jeg ikke skal gøre noget ved det.

 

Vil gerne ha' du sender den regel, og regelnummeret til mig, så jeg selv kan se det.

 

Link til kommentar
1 minut siden, Kate skrev:

Jeg har skam læst politireglerne. Det der er her, er at jeg ikke skal gøre noget ved det.

 

Vil gerne ha' du sender den regel, og regelnummeret til mig, så jeg selv kan se det.

 

Lockpick og keypad cracker er ulovlige genstande og at du ikke gør noget ved det (ved en gang member "Tilfældigvis") betyder jo du ikke er egnet som vicerigs. Du siger endda i klipper "Ha, så kommer john hudson med en lock pick i hånden og så kigger du væk igen så hurtigt du kan. 
 

Nu skal jeg fortælle dig hvad du skulle gøre. Du skal give ham en bøde eller arreste ham og hvis han flygter ind i basen så skal du ransage basen hvilket du heller ikke gjorde

Link til kommentar
Lige nu, VaffelVictor skrev:

Lockpick og keypad cracker er ulovlige genstande og at du ikke gør noget ved det (ved en gang member "Tilfældigvis") betyder jo du ikke er egnet som vicerigs. Du siger endda i klipper "Ha, så kommer john hudson med en lock pick i hånden og så kigger du væk igen så hurtigt du kan. 
 

Nu skal jeg fortælle dig hvad du skulle gøre. Du skal give ham en bøde eller arreste ham og hvis han flygter ind i basen så skal du ransage basen hvilket du heller ikke gjorde

Altså, klagen her, at generelt helt ude af kontekst. Tidligere, havde jeg skrevet (Inden jeg gik betjent) at han skulle smide bilen ud, da jeg skulle til at gå vicerigs.

 

Jeg fik heller aldrig svar på hvilken regel det var. Har lige været inde og læse dem allesammen igen, der står ikke nogen steder, at jeg skal "reagere" ud for hvad folk har i hånden.

 

Nu spørger jeg også bare lige, men hvorfor blander du dig egentlig? Du er ikke blevet nævnt i klagen nogen steder.

Link til kommentar

Mig og fred var enige om at lave en klage da du tydeligvis ikke gjorde noget ved det når det var dit gang. Hvis jeg står med lockpick eller keypad cracker i hånden foran dig. er jeg 100% sikker på du arrester mig.
Så jo. jeg er en del af det. han har bare ikke skrevet mit navn ind i klagen

5 minutter siden, Kate skrev:

 der står ikke nogen steder, at jeg skal "reagere" ud for hvad folk har i hånden.

Du har lige selv bevist at du ikke har læst reglerne. hvis du kigger i RP regler 2.15 ser du dette 

2.15   Det er ulovligt at gå med unarrest batons, lockpicks og keypad cracker fremme. Hvis du gør dette, må betjente give dig en bøde, eller arrestere dig. Det er dog ikke ulovligt at besidde hverken armor eller medishots.

 

Link til kommentar
4 minutter siden, VaffelVictor skrev:

Mig og fred var enige om at lave en klage da du tydeligvis ikke gjorde noget ved det når det var dit gang. Hvis jeg står med lockpick eller keypad cracker i hånden foran dig. er jeg 100% sikker på du arrester mig.
Så jo. jeg er en del af det. han har bare ikke skrevet mit navn ind i klagen

Du har lige selv bevist at du ikke har læst reglerne. hvis du kigger i RP regler 2.15 ser du dette 

2.15   Det er ulovligt at gå med unarrest batons, lockpicks og keypad cracker fremme. Hvis du gør dette, må betjente give dig en bøde, eller arrestere dig. Det er dog ikke ulovligt at besidde hverken armor eller medishots.

 

Slet ikke fordi der står "" give bøde. Det betyder, at jeg nødvendigvis ikke behøves at gøre noget ved det. 

 

Bare fordi det er gangmember, betyder ikke at jeg særbehandler @John Hudson, men at jeg faktisk spurgte om min bil.

image.png

Link til kommentar
1 minut siden, VaffelVictor skrev:

Mig og fred var enige om at lave en klage da du tydeligvis ikke gjorde noget ved det når det var dit gang. Hvis jeg står med lockpick eller keypad cracker i hånden foran dig. er jeg 100% sikker på du arrester mig

@VaffelVictor Hvis du også lige klipper næste gang han arrestere en for at have lockpick fremme så har vi en sag, det her er nu kun teori og ikke fakta.

 

Derudover så savner jeg mere video, ellers så kan jeg da også bare finde en video hvor @Kate Skyder en, og så lave en klage på rdm

Link til kommentar
2 minutter siden, Pablo Badekar skrev:

Derudover så savner jeg mere video, ellers så kan jeg da også bare finde en video hvor @Kate Skyder en, og så lave en klage på rdm

Ja self kan du det? det er skuda ren logik. Det er lige præcis det han tit gør som vicerigs. har ikke konkrete beviser. men har ofte set han bare skyder folk fordi de f.eks. tager en bil hvor du så siger at du vil køre den til PD. så tager han dig ud igen fordi han fik den først og så skyder du ham bare

Nu gider jeg ikke til at svare mere nu må @Bimse👌 vurdere hvad der skal ske med klagen

Link til kommentar
Lige nu, VaffelVictor skrev:

Ja self kan du det? det er skuda ren logik. Det er lige præcis det han tit gør som vicerigs. har ikke konkrete beviser. men har ofte set han bare skyder folk fordi de f.eks. tager en bil hvor du så siger at du vil køre den til PD. så tager han dig ud igen fordi han fik den først og så skyder du ham bare

Jeg tror ikke du fik min pointe, Jeg snakker om kontekst, hvad der bygger op til scenariet, 

 

Sisse er blevet stoppet af kate for at køre for hurtigt

Sisse har våben på ryggen

Kate spørger om id for at se om han har licens

Sisse flygter og skyder med pistol

Kate skyder ham i selvforsvar

@FredZera & @VaffelVictor klipper kun det øjeblik hvor Kate skyder Sisse, 

 

GODT SÅ.

Link til kommentar
5 minutter siden, FredZera skrev:

Jeg forstår ikke hvad du mener med dette. Hvis du kigger klippet igennem, har det her intet med sisse at gøre eller noget. Det eneste klippet handler om er at kate ikke gøre noget med John Hudson. Man kan hverken se eller høre sisse i klippet.

Det er et fake scenarie han har sat op, så @VaffelVictorkunne forstå hvad @Pablo Badekarmener.

 

Mne hvis du havde klippet klippet en smule tidligere, vil du ogs' i chatten kunne se, at jeg havde spurgt om jeg kunne få min bil, hvor han har skrevet at han vil gi' mig min bil.

Link til kommentar

Undskyld jeg blander mig men er selv vicerigs og forstår udemærket godt klagen. Kender reglerne okay.

 

30 minutter siden, Kate skrev:

Slet ikke fordi der står "" give bøde. Det betyder, at jeg nødvendigvis ikke behøves at gøre noget ved det. 

Hold. Det lyder som noget en fra 2 klasse vil sige. "Nu må i gå ud til pause" "Okay så bliver jeg inde fordi du sagde jeg "Må"     way too much 

 

Og ja man kan godt sige jeg skal ikke give en bøde men så skal det være noget han gør her og der og ikke kun imod gang members

 

Udover det så betyder kontekst intet i denne situation. Ja hvis nu den havde været stjålet osv. Men det at kate "glemmer" den inde i basen gør sq da ikke at John må gå rundt med en lockpick, amen helt seriøst er det for sjov. John må jo bare tænke sig om og fjerne sin lockpick inden han kører ud til 10 betjente.  Konteksten er så ligemeget som noget kan være udover at det self gør at Kate skulle huske at tage sin bil ud før han skiftede job eller at John skulle fjerne lockpicken fra hånden.  Ja som du skriver @Kate har du spurgt om din bil og det er der jo ikke noget galt med at han kommer ud. Men at han står med en lockpick er en helt anden ting. I bliver nødt til at forstå at det ikke er fordi at John kommer ud med bilen men det faktum at han har en lockpick i hånden

Link til kommentar

@Pablo Badekar Jamen tak for din forståelse. Men altså jo det er måske lidt klamt. Men lad og sige at de som sagt har set særbehandling flere gange fra hans side og ikke har fået det på video. Så kan jeg se hvorfor man ville gøre det. 

 

Jo lidt klamt og havde ikke selv gjort det men. Det er også klamt at lave særbehandling. Personligt har jeg også set ham gøre lignende flere gange uden at tage mig tiden til at gøre noget større ud af det

Link til kommentar
1 minut siden, Kate skrev:

Lav din egen klage Tak, men det der beviser jo ikke noget. Du flygter, så må vi gerne taze dig. Ellers så call case ingame.

 

Bare fordi du synes det er ligegyldigt info må jeg jo stadig gerne ligge det ind på klagen. og uden set  hvad skal du ikke tase mig 6-7 gange når jeg står fuldkommen stille, Jeg viser oven i købet ingen tegn på jeg vil flygte. 

Link til kommentar
10 minutter siden, Pablo Badekar skrev:

@FleXuZ Hvis du sætter det op sådan så kan jeg være delvis enig 

 

Men kan vi ikke allesammen være enige i at det er røv usselt at se en persons stream, og vente på at han gør noget så man kan smide en klage.

Vi har jo ikke ventet på han gjorde noget forkert. han reklamerede i chatten med hans stream så har jeg lov til at gå ind og se. vi venter ikke på han gjorde noget. vi så at han gjorde noget helt tilfældigt og derfor laver vi denne klage

Link til kommentar
4 minutter siden, VaffelVictor skrev:

Vi har jo ikke ventet på han gjorde noget forkert. han reklamerede i chatten med hans stream så har jeg lov til at gå ind og se. vi venter ikke på han gjorde noget. vi så at han gjorde noget helt tilfældigt og derfor laver vi denne klage fordi ingen af os kan li' ham

Du indgiver denne klage, fordi du ikke kan lide den person, der betyder, at du indgiver en had-klage, du indgiver en klage baseret på den baggrund, du ikke kan lide personen. Og denne lille sag om en lockpick er så lille, at hvis du har den ude i kun et sekund, skulle du arrestere nogen baseret på det? Ja, måske skulle han giv en bøde til ham for at have en lockpick ud. You will you honestly do the same.

Link til kommentar
1 minut siden, De_crypt3d skrev:

Du indgiver denne klage, fordi du ikke kan lide den person, der betyder, at du indgiver en had-klage, du indgiver en klage baseret på den baggrund, du ikke kan lide personen. Og denne lille sag om en lockpick er så lille, at hvis du har den ude i kun et sekund, skulle du arrestere nogen baseret på det? Ja, måske skulle han giv en bøde til ham for at have en lockpick ud. You will you honestly do the same.

Det er jo ikke bare fordi jeg ikke kan lide ham jeg laver en klage. havde jo ikke lavet hvis ikke han havde brudt reglerne

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.