Hop til indhold
Stavox

Event ideer pt. 2


Jenss

Recommended Posts

Der har været en tidligere post men laver en igen efter som jeg har siddet og eksperimenteret med forskellige events

 

Forleden lavede vi granatkrig hvor 4 personer havde en båd hver også skulle man dræbe hinanden 

 

Har siddet og bygget og kodet et event som er Sænke slagskib som jeg glæder mig til at se hvad i syntes om

 

Men ville høre om i havde nogle lidt komplicerede event ideer da jeg hellere vil bruge et par dage på at lave eventet end blot at bare lave et simpelt CDM event

 

Så fyr en masse ideer gerne lidt kreative så prøver jeg og se om jeg kan lave det 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg lavede engang en E2, hvor det gik ud på, at man skulle overtage en post, faktisk ligesom med gang posterne (bare før det), hvor der så var 2 hold, som skulle dræbe hinanden for at beskytte posten. Ligesom capture the flag agtigt.

Det gik enlig fint nok, jeg manglede bare nogle bedre alternativer til at bringe folk tilbage til eventet efter de blev skudt første gang. Det har vi så nu, da vi kan bruge vores eventmenu.

 

Jeg har også førhen lavet Rocket League event, som også var ret fedt.

 

Stunstick event, hvor 2 personer går ud på en tynd pind og står og kæmper om, hvem der kan holde sig på pinden i længest tid.

 

Jeg har også lavet et event, hvor man som et hold havde 10-20 props hver (som jeg havde spawnet - allowmotion), hvor man så skulle bygge en bro for at komme over på den anden side. Det hold der byggede den hurtigst vil vinde.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne være fedt at se nye ideer istedet for de kedelige CDM events.

 

Ved ikke lige hvad det hedder jeg har kaldt E2'erne jeg bruger "Event Floor Wiper", og har lavet eventet 2-3 gange før.

Men du er i et rum, hvor gulvet så tilfældigt vil forsvinde under spillerne, den sidste man i live vinder så, meget simpelt, men også okay sjovt har ikke set nogle lavet det før.

 

Har også arbejdet meget lidt på en freeze-tag E2, hvor der fx. er 2 fangere og deres mål er så at fange alle spillere, når du bliver fanget bliver du ulx freezed, og alle spillere kan også unfreeze dig igen ved at ttrykke E på dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.