Hop til indhold
Stavox
  • 1

Lagspikes?


Aqmed Miller

Spørgsmål

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

14 timer siden, Maxx0758 skrev:

Er det hver gang du kører rundt, eller første gang du kører mappet rundt, efter du har joinet serveren?

Jeg har store lag spikes når jeg kører mappet rundt for første gang efter jeg joiner serveren. Herefter er de lag spikes meget mindre 🙂

Det er ekstremt på første runde, men forsætter dog i mindre grad stadig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Mads E. skrev:

Det er ekstremt på første runde, men forsætter dog i mindre grad stadig. 

Yes, ved ikke om det er forkert det jeg tror, men tror det skyldes "streaming" af det content der er inde på serveren. Hver gang lag spiken kommer, går min ping op og det er som regel altid ved nyopsatte baser eller lign, det kan dog være at det er mig der er total fatsvag og ikke ved en skid om netværk ahah :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved det ikke rigtig, men tror det ville hjælpe hvis du skruede lidt ned for dine settings. Hvis det ikke virker at skrue ned for dine settings, så prøv at indstille dit gmod til 64 bit, hvis du ikke allerede har gjort det.

 

Mvh Kartofler 

:DD

Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/08/2020 den 8:21 PM , Mads E. skrev:

Er der en klog person, der ved hvorfor jeg ofte får lagspikes når jeg køre bil på evo? Og kigger lidt for hurtigt rundt? Jeg har ikke spillet i et stykke tid, og synes det er lidt træls at det sker.

 

Tak på forhånd 🙂

spillet er gammelt og køre på en gammel version af source engine, masser af detaljeret models i et gammelt spil med et stort map er aldrig godt. Jeg vil ikke sige det er noget med serveren eller din computer, det er bare selveste spillet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.