Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på John Gabana.


Shujuu

Recommended Posts

Dit in-game navn: Poul Erik
Spillerens in-game navn: John Gabana. Der er 2 John Gabana's men den anden hedder John Gabbana med 2 B'ere.
Dit SteamID: STEAM_0:0:506472000
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:45136612 (tror det er ham pga, jeg søgte på steam "Kjeld" Da det er hans navn på discord.)
Tidspunkt for hændelse: Cirka omkring kl 15.
Hvilke regler er blevet brudt: Mass RDM
Hvad skete der: John, rdm'et mig 8 gange. Også gjorde jeg det 4 gange (vi er i gang sammen, men det ændre ikke noget, self) Også lidt efter bliver vi kaldt op til et politi mødet, af vicerigspolitibetjenten.
Der en person som hedder hofmann som kaster en flash, også gør jeg det også (ved godt det var forkert) Også kalder John (Kjeld) admin på mig. Også bliver jeg bannet I en uge for RDM og random flash.
Jeg synes det er unfair at John overhovedet ikke bliver straffet for hans reglbrud.
Beviser: Har desværre ikke nogle, men check jeres logs på serveren.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har været fordi, at som du selv siger, så kastede du en flashbang uden ordenlig grund.
Jeg kan ikke lige svare dig på hvorfor RDM har været en skrevet som en af grundende til dit ban, hvis det kun har været gang medlemmer som du har skudt.

Men det er ikke så relevant ift. den her ban-request, så hvis der ikke er andet reglbrud som du mener John har lavet, og som du har bevis på, så tænker jeg at jeg lukker den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan ihvertfald godt få ban for det. Så meget står i reglerne.
Om en uge har retfærdigt eller ej i dit tilfælde vil jeg ikke tage stilling til her. Hvis du mener at det ban du har modtaget har været uretfærdigt langt, så kan du oprette en unban-request her.

 

Jeg lukker ban-requesten her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.