Hop til indhold
Stavox

[Solved] Reklame for dit rigtige liv


Bæk

Recommended Posts

Jeg synes personlig det er træls når folk F.eks. reklamere for ens YouTube eller Twitch.

Jeg kunne personligt godt forestille mig der kom en regel med at man ikke måtte reklamere for sit liv uden for Stavox. Ligegyldig om du bruger /advert eller /OOC

Man kunne F.eks skrive inde på jeres discord hvis man gerne vil reklamere for noget, også kan du skrive i /OOC eller /advert kig inde på discord.

 

MVH Bæk

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Bæk skrev:

Jeg synes personlig det er træls når folk F.eks. reklamere for ens YouTube eller Twitch.

Jeg kunne personligt godt forestille mig der kom en regel med at man ikke måtte reklamere for sit liv uden for Stavox. Ligegyldig om du bruger /advert eller /OOC

Man kunne F.eks skrive inde på jeres discord hvis man gerne vil reklamere for noget, også kan du skrive i /OOC eller /advert kig inde på discord.

 

MVH Bæk

Hvad er forskellen om jeg skriver "Kig på discord" eller et twitch link? Begge ting har intet med spillet at gøre? Kan virkelig ikke se ideen, eller er det mig der opfanger det her fuldstændigt forkert?!?! :why:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det jeg mener med "Kig inde på discord" er at så kan du selv vælge om du har lyst til at se andre folk reklamer for F.eks. Twith. 

Men @Sekondløjtnant Sand Kom jo, efter min mening med en bedre ide med "Hold en ordentlig tone i chatten. Lad være med at dele stream og popflash links."

Også istedet for at skrive det In Game, kunne i jo lave en "REKLAME CHAT" eller noget lign inde på jeres Discord.

 

MVH BÆK

 

Link til kommentar
Del på andre sites

synse også det skal holds væk fra ingame da det bliver spamme et link hver 5 minutte hvilket jeg ikke synse man skal havde lov til samt giver det jo ikke mening at gå ind og se på en person stream i det spil man selv spiller hvis man skal lave en reklam så gør det på discorden i stedfor vi skal se det ingame hvilket det ikke høre til det bare min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 15/08/2020 den 1:05 AM , Sekondløjtnant Sand skrev:

Vi kunne også bare indfører "Hold en ordentlig tone i chatten. Lad være med at dele stream og popflash links."

(Dette er meget simpelt bare det samme som der står under Forum-chatten)

Jeg for fucking stress af dit navn bror, please få købt et nyt min ven 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.