Hop til indhold
Stavox

[Solved] Abuse/Kick uden grund


Patrick Jensen

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: TBB Patrick
Staff ingame navn: Jenss, CreamY. Og lidt flere kan ikke huske dem
Dit SteamID: STEAM_0:0:59560126
Staff SteamID: Fik ikke 
Forklar situationen: Mig, Narko BOB og Few Sandberg blive anholdt med den dummeste grund. Og jeg blev tasede 2 gange for at købe min vens bil ud for 10.000Kr, som ikke brude ske for jeg waster bare penge vis han ikke var min ven. Så vi siger de er tvillinger og laver lidt sjov med dem, og jeg spørger om det er hærværk vis man står på sin egen bygning, og derefter siger de jeg skal lave bedre RP. Og så forklar jeg bare at RP ikke er tilladt, da det var en del af rp det vi lavede, og så skrev jeg bare at når man intet har og lave så det klart man er magtliderlig og misbruger sine ting!!! Ved ikke hvem der skrev beskeden med jeg skulle tage mig sammen men tror det var Jenss. Men blev kickede efter min besked for at call admin uden grund!!!! Den eneste måde jeg kunne komme i kontakt med dem på
Bevis: AA95188629CC745AFF48874EF2F3F7BDDAD18992

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, creaMY skrev:

Hvis du læser din besked til staff gennem igen, så vil du med stor sandsynlighed finde årsagen til dit kick.

Jeg svare på hvad de skriver da der ingen grund var til de skrev det, da det var en del af rp min lille ven. Så ingen grund til kick

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad forventer du helt ærligt?

 

Hvis du gerne vil i kontakt med staff, så skal du måske finde en lidt pænere tone næste gang.

 

I fik allesammen beskeden fra staff, da I på daværende tidspunkt ikke kunne opføre jer ordentligt mere. I står bevidst foran 2 betjente, hvor I gentagende gange provokere dem med diverse beskeder og mundtlige udtagelser, fordi I ikke havde andet spændende at lave. Min besked havde tydeligvis ikke nogen påvirkning på din adfærd, så vi valgte at kicke dig fra serveren efter din fine hilsen til staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.