Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jenss | Staffklage


Double Lz

Recommended Posts

Dit ingame navn:

Nick Gerr

Few Sandberg
 

Staff ingame navn: 

Jenss
 

Dit SteamID: 

STEAM_0:1:532789493 (Nick Gerr)

STEAM_0:0:52266889 (Few Sandberg)
 

Staff SteamID: 

STEAM_0:1:88681354 (Jenss)
 

Forklar situationen:

Jeg skriver en samlet staff-klage på vejene af både jeg og Few Sandberg, samt lidt af en unban-request. Dette er fordi vi mener at handlingerne udført af staff-medlemmet ved navn Jens, som er ansvarlig, ikke var retfærdig i case. Vi bliver bannet ud fra samme case og på samme tidspunkt af samme årsag og i samme mængde tid.

 

Jeg giver fuldt kontekst her og det kræver også at jeg går en smule tilbage, lidt før den endelige begivenhed. Dette hjælper med at få forståelse for situationen som tager sted over en længere periode. Det starter med at Few Sandberg og jeg finder vej frem til den gamle car-dealer hvor at der en base som ikke er bygget ordenligt nok til at holde angribere ude (Det vil sige at man altså kan hoppe over hegnet, med brug af bil eller en anden spiller da det ikke er højt nok). Vi vælger at angribe basen for første gang og dør kort sagt i det samme raid kort tid efter. Vi vælger at tage en tur ud mod det samme område efter at vores NLR er over og det gør vi i min egen bil for at hente Few Sandberg's bil ved stedet. Da vi ankommer til stedet tager Few Sandberg sin bil og jeg tager istedet hurtigt fordel for at man kan komme ind i deres base uden problemer og vælger at hoppe ind uden at reklamerer et raid. (Dette vælger jeg ikke at gøre da jeg på daværende øjeblik tænker, at jeg ikke behøver og skrive raid hvis jeg ikke bryder ind ved anvendelse af en keypad-cracker, lockpick eller lign). Mens at jeg er inde i basen finder jeg mig frem til nogle printere ved at løbe rundt inde på grunden og det er printere som jeg ikke har set før. De printere befinder sig i en boks bygget af en spiller der ejer grunden, og døren dertil har ingen kollision slået til. Det vil sige at man bare kan gå ind i boksen uden problemer og det samme på vej ud. Jeg trækker printerne ud fra boksen med min Gravity-Gun og smider to printere ud over hegnet fra den gamle car-dealer. Senere indser Few Sandberg at der ligger printere udenfor basen og ved ikke endnu at det er jeg der har kastet dem ud endnu. Mens at jeg har gang i at smide printerne ud bliver jeg dog fundet af basens ejer og bliver skudt igen (NLR er ikke aktivt) indtil jeg dør. Jeg kommer ikke tilbage igen gennem RP. Few Sandberg har i mellemtiden samlet en af de to printer op i hans 'Thiefbag' og da han hopper ind i sin bil bliver han hurtigt stødt af CDM (Det vil sige at der er en af medlemmerne fra basen som vælge at hamre deres bil ind i hans egen bil og det sker igen og igen mens at han holder stille. Few Sandberg vælger at kalde case på CDM fordi der egentligt ikke er nogen god grund til at bruge sin bil som et våben til at skade andre spillere.

 

Det skal siges at denne situation her er skrevet ud fra Few Sandberg's egen forklaring på situationen da jeg ikke var til stede, men kunne høre nogle af tingene der blev sagt over Discord. Jeg valgte at ringe ham op efter jeg døde i basen for anden gang. Da der nu er den første case i gang, forklarer Few Sandberg at han bliver CDM'et og kan fremvise video-bevis, men det bliver tilsynladende ignoreret og casen forsætter med en masse snak og anklager fra den anden part til ingen nytte. Casen bliver i sidste ende børstet til siden da Jens mener at der er god grund til at CDM og at han ikke ville hjælpe Few Sandberg pga. Hans attitude. Jens bliver tilbudt at han kan se video-bevis af Few Sandberg endnu engang, frem for at høre på en masse diskussion uden nytte mellem alle spillere involveret, men han ignorere Few Sandberg hver gang han forsøger at tilbyde video-bevis. Han forklarer at han ikke kan uploade til Youtube pga. hans program, men istedet er villig til at vise bevis på Discord, men Jens vil ikke se bevis gennem Discord af en eller anden grund. Denne første case bliver afsluttet her da bevis ikke bliver evalueret af staff.

 

I mellemtiden har ejeren af den samme base startet sin egen case, som også bliver håndteret af Jens. Han forsøger tilsynladende at håndtere situationen under press for alle spillere involveret (Hvilket hurtigt ender op i en case med 3-6 spillere på en gang). Der er en masse i case some bliver antaget af andre spillere uden at de egentligt har været til stede og det fører også ofte til aggression fra forskellige spillere i dømme om hinanden. Jeg forklarer at jeg har været inde og hente printerene, præcist som beskrevet her og at Few Sandberg senere fandt dem. Ejeren af den base der bliver stjålet fra anklager at vi har raidet basen igen inden de 15 minutter er over, men jeg forklarer at jeg hverken har reklameret et raid gennem "/raid", jeg har heller ikke brudt nogle smartdoors, eller lockpicked noget, men blot taget nogle printere som der var fri adgang til og kastet dem henover da jeg kommer ind på grunden. Jeg mener ikke at dette er brud på reglerne angående raid, da jeg bruger argumentet at man for eksempel heller ikke behøver at starte et raid for at tage printers der ligge ude på gaden midt i byen for eksempel. Jeg får senere at vide det stadig er forkert og forsøger ikke at retfærdiggøre mine handlinger igen. Det gøres stadig klart flere gange at Few Sandberg altså aldrig har været inde i basen, men at det var mig der kastede printerene ud. Jeg er ikke sikker på hvor meget af dette der er forstået af Jens eller hvad der ellers er blevet fortalt da det er rimeligt uklart. Jens forklarer at han har snakket med et andet staff-medlem ved navne Bimse og at jeg altså har brudt en regel ved at kaste printerne henover uden at skrive raid inden jeg gjorde det. Jeg vælger ikke at sige så meget mere i casen efter at have hørt dette, og har på intet tidspunkt løjet eller erklæret mig uskyldig. Jeg tog printerne og kastet dem henover, præcist som beskrevet her og som fortalt i case og det står jeg stadig ved. Kort tiden inden, at både jeg og Few Sandberg bliver returneret, får jeg at vide af Jens at jeg ikke skal være flabbet; Jeg føler ikke at jeg har sagt noget upassende da jeg ikke banner, taler grimt til nogen eller råber/skriger eller lign. Jeg fortæller Jens med det samme at jeg ikke forstår hvorfor han tror at jeg er flabet og gerne forbedre min 'attitude' hvis han fortæller mig hvad det er jeg gør forkert. Han svarer ikke med andet end at 'Du er flabbet' og begynder selv at blive lidt små-sur, kan man fornemme. Jens returnere os, hvorefter Few Sandberg giver den eneste printer han noget at få gennem hele situationen tilbage. Få minutter efter bliver både Few Sandberg og jeg bliver bannet i 4 dage.

 

Few Sandberg og jeg bliver begge bannet for samme mængde tid og af samme skrevet grund. "Løgn i case + Raid inden for 15 min på samme sted + Flabet attitude". Ud fra min forståelse er den eneste konkrete og skrevet regel der bliver brudt er at jeg stjæler fra den samme base når mit NLR er over, dog uden at have ventet før de 15 minutter er over. Der er ikke bevist brud af andre regler og der er ikke er noget der bliver løjet om fra begge parter så vidt vi begge ved. Jeg føler som skrevet heller ikke at jeg har været flabbet i case og har ikke fået at vide hvordan og hvorledes det kunne have været tilfældet. Jeg er interesseret i at høre hvad Jens mener er årsagen til disse to bans og om det overhovedet er begrundeligt i følge andet staff, gerne uden at det starter en ny konflikt. Jeg kan konkluderer situationen ved at sige at grundene skrevet på vores bans begge ikke er oprigtige og at Jens ikke har håndteret situationen som han burde.

 

Bevis: Der er ikke så meget at bevise, da det mere handler om at Jens beslutninger og måder at håndtere situationen på egentligt er langt fra idealt. Der er heller ingen former for video/billed-beviser tilknyttet i nogle af sagerne fordi de aldrig blev evalueret af staff og jeg mistede min egen optagelse da mit Garry's Mod crashede efter at blive bannet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det eneste som Jenss har kunne bevise er at Nick er død i deres base 2 gange inden for 15 minutter. Nick pointerer også flere gange at han er den eneste som var i basen, og nævner jeg på intet tidspunkt har været inde i deres base. Jeg bliver som sagt bannet af grunden "Løgn i case + Raid inden for 15 min på samme sted + Flabet attitude". Jeg kan godt forstå jeg får en advarsel på grund af min attitude, men når Jenss hverken gider at lytte eller se beviser, er det klart man bliver ophidset til sidst, det skal så lige pointers af Jenss snakker rimeligt flabbet til os. At jeg bliver bannet for at Raid af samme person inden for 15 minutter og løgn i case, giver på ingen måde mening. Jeg har kun fortalt min side af historien og hvad jeg så. At så de personer som kalder case ikke kan fremvise nogen beviser, burde ikke kunne lade Jenss danne en mening omkring det der er sket, og ende med at vi begge bliver bannet...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Few Sandberg & @Double Lz

Jeg starter med at blive kaldt over for CDM af @Few Sandberg og vurderer efter som at du har været i nærheden af basen og bare holdt der. Nævner jeg at i bare måske skulle tage og smutte væk og RP væk fra hinanden eftersom der opstår skænderier. DU siger du har bevis hvilket jeg ikke hørte til at starte med, (Dog var din mic lidt dårlig så det var ikke alt info jeg opfangede det beklager jeg) jeg siger så du skal uploade det, men hører intet derfra.

Few siger så (Ik hæng mig op hvis ikke jeg husker 100% rigtigt) men at han bare havde fundet printere, men nævner intet med at hans ven havde smidt dem ud over. Hvilket også virker meget mærkeligt at gå tilbage til en base og bare smide printerne ud over. Syntes det lød som om at du godt vidste Nick smed dem ud over.

Angående grunden til det med "Raid indenfor 15 min" Jeg sad i call med en masse staffs og spurgte derfor @Bimse👌  da jeg var i tvivl, men når du vælger inden for 15 min at komme tilbage til det samme sted som du raidede og tager printerne ud af boksen vil det stadig betegnes som et "raid"

Og jeres attitude "Few" du havde generelt en dårlig attitude til at starte med, kaldte de andre små møgunger osv. hvilket jeg også sagde til dig, men din tone fortsatte stadig.
Og "Nick" din attitude var lidt flabet, ved den forstand at da jeg forklarede dig 5 gange det med raid indenfor 15 min blev du ved med at spørge, Hvad i havde gjort galt og det lød som om du sad og grinte imens derfor tog jeg det som om du var flabet.

Venlig hilsen
Jenss

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jenss

 

Grunden til mig og Nick tog der ud var jo for at hente min bil tilbage, Nick kører mig der ud til starten af gammel cardealer, jeg hopper så ud og løber over til enden for at hente min bil, da jeg kommer tilbage ligger der 1 printer på jorden som jeg så tager. Jeg ser så bagefter at Nick er inde i basen (På dette tidspunkt er snakker vi ikke sammen på discord) Han smider en til printer ud som jeg ikke gør noget ved. Her kommer der så en bil som smadrer og nos’er ind i mig flere gange, jeg kalder så cdm og der sker ikke rigtigt noget selvom de tydeligt at brugt deres bil som våben. Jeg siger til dig ca 5 gange at jeg bare kan vise video fordi jeg ikke gider at side op blive ophidset, men du er tydeligvis fuldstændigt ligeglad. Du mener at det de har gjort er helt okay (Hvilket det tydeligvis ikke er) Der kommer så en anden case omkring det med basen og printere, som jeg på ingen måde har noget at gøre med, du/dem beskylder mig så flere gange at jeg har været involveret i det. Jeg benægter flere gange men i lytter tydeligvist ikke efter, igen tilbyder jeg video og igen ignorer du mig, og svarer mig flabet med at sige jeg ikke skal være flabet. Det ligesom som om du slet ikke gider at se sagen fra vores side af, men derimod kun lytter til dem. Jeg ender så med at returnere printeren, og du vælger så at banne mig ud fra din opdigtede grund   

7 minutter siden, Few Sandberg skrev:

@Jenss

 

Grunden til mig og Nick tog der ud var jo for at hente min bil tilbage, Nick kører mig der ud til starten af gammel cardealer, jeg hopper så ud og løber over til enden for at hente min bil, da jeg kommer tilbage ligger der 1 printer på jorden som jeg så tager. Jeg ser så bagefter at Nick er inde i basen (På dette tidspunkt er snakker vi ikke sammen på discord) Han smider en til printer ud som jeg ikke gør noget ved. Her kommer der så en bil som smadrer og nos’er ind i mig flere gange, jeg kalder så cdm og der sker ikke rigtigt noget selvom de tydeligt at brugt deres bil som våben. Jeg siger til dig ca 5 gange at jeg bare kan vise video fordi jeg ikke gider at side op blive ophidset, men du er tydeligvis fuldstændigt ligeglad. Du mener at det de har gjort er helt okay (Hvilket det tydeligvis ikke er) Der kommer så en anden case omkring det med basen og printere, som jeg på ingen måde har noget at gøre med, du/dem beskylder mig så flere gange at jeg har været involveret i det. Jeg benægter flere gange men i lytter tydeligvist ikke efter, igen tilbyder jeg video og igen ignorer du mig, og svarer mig flabet med at sige jeg ikke skal være flabet. Det ligesom som om du slet ikke gider at se sagen fra vores side af, men derimod kun lytter til dem. Jeg ender så med at returnere printeren, og du vælger så at banne mig ud fra din opdigtede grund   

Og ingen af dem som beskyldte os for at bryde regler kunne bevise noget, udover at Nick indrømmede han havde taget de printere der. Men du opdigter stadig åbenbart en god nok grund til at banne os begge, mener selv at det ville være fint med jail til os begge i værste tilfæde, men fatter slet ikke hvordan du selv mener det er 4 dages Ban værd 

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Jenss skrev:

Hej @Few Sandberg & @Double Lz

Jeg starter med at blive kaldt over for CDM af @Few Sandberg og vurderer efter som at du har været i nærheden af basen og bare holdt der. Nævner jeg at i bare måske skulle tage og smutte væk og RP væk fra hinanden eftersom der opstår skænderier. DU siger du har bevis hvilket jeg ikke hørte til at starte med, (Dog var din mic lidt dårlig så det var ikke alt info jeg opfangede det beklager jeg) jeg siger så du skal uploade det, men hører intet derfra.

Few siger så (Ik hæng mig op hvis ikke jeg husker 100% rigtigt) men at han bare havde fundet printere, men nævner intet med at hans ven havde smidt dem ud over. Hvilket også virker meget mærkeligt at gå tilbage til en base og bare smide printerne ud over. Syntes det lød som om at du godt vidste Nick smed dem ud over.

Angående grunden til det med "Raid indenfor 15 min" Jeg sad i call med en masse staffs og spurgte derfor @Bimse👌  da jeg var i tvivl, men når du vælger inden for 15 min at komme tilbage til det samme sted som du raidede og tager printerne ud af boksen vil det stadig betegnes som et "raid"

Og jeres attitude "Few" du havde generelt en dårlig attitude til at starte med, kaldte de andre små møgunger osv. hvilket jeg også sagde til dig, men din tone fortsatte stadig.
Og "Nick" din attitude var lidt flabet, ved den forstand at da jeg forklarede dig 5 gange det med raid indenfor 15 min blev du ved med at spørge, Hvad i havde gjort galt og det lød som om du sad og grinte imens derfor tog jeg det som om du var flabet.

Venlig hilsen
Jenss

 

Hej Jenss. Som nævnt i opslaget vidste Few Sandberg altså ikke at jeg var løbet ind og havde kastet printere udover hegnet indtil noget senere hen. Om du så finder det sært eller *mener* at det ikke er tilfældet kan jeg ikke gøre noget ved, men det er altså det situationen har været og uden bevis føler jeg ikke at det er godt du selv forsøger at vurderer hvad der er sket frem for at vide det uden tvivl gennem bevis - Som jo altså ikke eksistere fordi det ikke er tilfældet. Som skrevet finder Few Sandberg først senere hen ud af at jeg smed dem henover, hvilket jeg selv fortæller ham gennem Discord efter vi kommer i et opkald senere. Han kunne ikke fortælle dig det fordi han nok ikke vidste det i øjeblikket.


Hvis staff har fundet sig frem til at JEG har brudt en regel ved at gå ind på en anden spillers grund og kaste nogle printer der var fri adgang til, hen over hegnet kan det til en vis grad være forståeligt og jeg har som sagt ingen klager angående dette tilfælde. Mit problem er med de andre anklager og skrevet årsag til ban, samt længden af ban på os begge, da jeg ikke mener at grunden skrevet er oprigtig/sand. Jeg indrømmer også at jeg grinte i case, dog var det fordi ejeren af basen som jeg 'angreb' blev ved med at snakke og antage ting, hvilket så fik mig til at grinne mens jeg snakkede lige efter. Jeg fik derimod at vide at jeg ikke skulle være flabbet hvilket jeg så spurgte videre til så det ikke ville ske igen, men du valgte ikke at give nogen god forklaring. Jeg havde ikke indset at du antog jeg var flabbet mod dig på grund af at jeg grinte af en anden spiller. Det skal dog også lige opklares at du ikke sagde det 5 gange, men nok nærmere 2-3 gange hvorefter jeg bare lod vær' med at diskuterer videre da jeg indså at du havde snakket med en anden staff og at i havde været enig om at der var et regelbrud.

 

Med det sagt har du stadig ikke forklaret grunden bag vores ban og en forklaring bag hvordan der blev løget i case. Som sagt havde jeg ingen flabbet attitude imod dig da det aldrig var min hensigt/intention. Det kunne vel kaldes en misforståelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeres løgn i case var det med at printerne lå på jorden som Few påstod at de hele tiden gjorde, men Nick var inde og hente dem

Raid inden for 15 min er det samme som jeg nævnte oven over

Flabet attitude var generelt jeres attitude og jeres modsvar over for spillere og mig

Jeg opdigter ikke min egen sag, det er det jeg syntes der giver mening da alt har en rød tråd og har en meget god sammenhæng

 

Og det var også ret forvirrende når 5-6 spillere snakker i munden på hinanden at få noget hørt ordentligt

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jenss 

 

Forstå stadig ikke hvordan du kan retfærdiggøre for et Ban, når du ingen konkrete beviser har udover det der bliver sagt, som er påstand mod påstand. 
 

og hvordan kan du sige at jeg lyver ved at fortælle printeren hele tiden lå på jorden? - Jeg siger tydeligt at der ligger en printer på jorden da jeg kommer derhen, jeg tager den selvfølgeligt. Da jeg så ser en printer til blive kastet over lader jeg den være. Mener selv istedet for at kalde det samme raid inden for 15 min, kunne jeg bare havde returneret printeren uden alt det her pis. 

 

Og det med du siger du ikke kan høre ordenligt på grund af alle de spiller, burde du nok havde fjernet folk som intet havde med casen at gøre. Vi var 3 personer i casen. Så den undskyldning holder slet ikke:))


 

Synes egenligt bare du har håndteret  casen dårligt generelt, når du danner en holdning til det hele uden nogen beviser. 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Jenss


Det her hvad der burde være straf:

 

Nick Gerr: Ban for at raide indenfor 15 minutter samme sted.


Few Sandberg: Ingen grund. Attituden havde ikke taget sted hvis situationen var håndteret ordenligt.

 

Der er ikke nogle af os som har løjet.

 

Nick havde heller ikke på nogen måde en flabede attitude, han spurgte dig blot om ting uden du gad at svare ham på det

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Few Sandberg & @Double Lz.

 

I starter med at call case, fordi jeg siger "Kør' væk fra basen" til Few. Han fik massere af tid, til at køre væk fra basen, man valgte alligevel at blive holdende.

 

Det ender med en lang RDM / FailRaid case efter, med @John Hudson, fordi i raidede ham 2 gange. Du (@Few Sandberg) sagde i starten af den case, at der ingen var inde i basen, hvor i tydeligvis har hoppet ind over hegnet (uden /raid) og taget alle printersne. Senere i casen, siger du så "John Hudson var inde i basen", hvor du tydeligvis begynder at lyve / tvivle på dig selv.

 

Efter en god lang case på cirka. 20-30 minutter, vælger @Jenssat give dig et FAIR ban, fordi du sidder og lyver i case. Jeg, havde video på at du havde sagt "Der var ikke nogen i base, @John Hudsonkom løbende hen til basen" efter du havde taget printerne. Tænker ikke denne klage er så gyldig, fordi i har brudt nogle regler.

 

@Few Sandberg, det nytter heller ikke noget at du hisser dig sådan op i cases. Det er træls for os spillere at høre på, og du vinder ikke rigtig cases på det. Det er noget du kan arbejde med 🙂 Men alt i alt, så synes jeg jeres ban er fair, da i har brudt reglerne, løjet overfor staff etc.

 

Hvis jeg ikke må skrive her, så undskylder jeg. Jeg var bare med i den case 😮

 

- Kate

Link til kommentar
Del på andre sites

@Kate

 

Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om, for det første smadrer du bare ind i min bil uden advarsel (Har video), for det andet kan i ikke bevise vi har løjet (hvilket vi heller ikke har)
 

Og sagde ikke John var inde i basen, sagde det var Nick som jeg først så efter i begyndte at smadrer ind i mig.

 

Du skal nok også selv arbejde på din opførsel du er total flabet bag en skærm, så du skal ikke sidde og spille hellig. Og nej du var ikke en del af casen, du stod bare og var flabbede 

 

Og ved ikke hvor mange gange jeg skal sige det her, men ingen af jer kan bevise noget overhovedet, da i tydeligvis ikke har noget video overhovedet, og jeres ord er intet være;))

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

 

Jeg vil gerne lige have @Few Sandberg, @Double Lz og @Jenss på discord her engang i aften, hvis folk har tid.

Det er lidt nemmere at snakke om det, i stedet for at skulle skrive flere romaner på dette post.

 

 

Har meget at kunne sige om de seneste opslag, men jeg holder det vel til samtalen. Jeg har det fint med at snakkes gennem Discord, dog er jeg interesseret i at vide hvad tid dette kunne afholdes så jeg altså er til stede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Double Lz skrev:

Har meget at kunne sige om de seneste opslag, men jeg holder det vel til samtalen. Jeg har det fint med at snakkes gennem Discord, dog er jeg interesseret i at vide hvad tid dette kunne afholdes så jeg altså er til stede.

20:30?

Link til kommentar
Del på andre sites

Klagen er løst på discord.

 

Konklusionen bliver at der har været nogle misforståelser, som har endt ud i nogle dårlige beslutninger, fra Jenss side af. Det er selvfølgeligt beklageligt, men er noget som forhåbentligt bliver forbedret til en anden god gang.

 

I skulle selvfølgelig ikke have været banned på de grundlag der var, da ingen af dem rent faktisk var gyldige.

 

Tak for din klage!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.