Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på MrMikkel


Kasper Atwood

Recommended Posts

Dit ingame navn: kasper Atwood
Staff ingame navn: MrMikkel
Dit SteamID: STEAM_0:0:96175479
Staff SteamID: STEAM_0:0:64590839
Forklar situationen: Jeg bliver arresteret fordi jeg ikke betaler en bøde, fordi jeg holdte ulovligt, hvilket er fuldstændig fair. Men derefter bliver jeg arresteret af Poulsen, af samme grund... Jeg holder ulovligt. Jeg kalder derefter staff og MrMikkel dukker op. Men han tager så hen til hans ven som han også kørte i samme bil med og var i bande med og derefter holder han så bare med ham (fordi de er venner og køre sammen...) Jeg siger så at jeg ville snakke med et andet staff, hvilket han så truer med at han ville jaile mig hvis jeg ville have andet staff. Som sagt alt sammen fordi han holder med sin lille ven, Poulsen... 
Bevis: Har ikke noget bevis men håber på at folk kan hjælpe mig i tråden 😕

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lige sat i case i 20 minutter med MrMikkel om en meget lille sag, hvor han tog hans betjentes parti, og blev ved med at sige at han ikke havde brug for vores video, for han havde allerede video fra det ene synspunkt.
At han med det samme siger fra, at se en case fra begge synspunkter, skaber en virkelig utryg følelse, at man ikke kan regne med admins, da de hurtigt tager en beslutning ud fra det første bevis de har, uanset om der så er beviser der starter tidligere, med dybere detaljer.
Desuden stod hans betjente og nærmest hånte os mens de hoppede rundt, og larmede imens vi havde case. Det endte med at alle 3 betjente og MrMikkel selv stod og grinte af os, mens vi prøvede at forsvare vores case, og overbevise MrMikkel om at se vores video.

Igen, meget sørgeligt.
Man føler sig ikke ligefrem i gode hænder når admin gør grin af en med hans RP ansatte under en case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil også gerne klage på samme baggrund som Johnny, da vi var der begge 2. Sagen er sådan at vi bliver betjent meget dårligt både af staff og ikke staff, og situationen er totalt absurd.. Under forløbet med MrMikkel, bliver jeg hånet og grinet af fordi MrMikkel mener min sag ikke er værdig at tage op, fordi at han har travlt med at komme ud og spille igen.. Jeg vedhæfter situationen, fra mit synspunkt er det 3 gangstere der vil stoppe mig (på det tidspunkt borgmesteren) som kunne ende ud i nogle vilde sager... Jeg har ikke video på MrMikkels hånefulde adfærd da jeg det meste af tiden renderede den anden video som er vedhæftet... Jeg håber de øvre vil tage det her op...
https://youtu.be/PCfJil1j0pg


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @kasperlele du callet 2 gange hvor første gang gør jeg ikke noget fordi han (Mathias) ikke har lavet en fejl. Så slutte e jeg cases ca 1 min efter, caller du igen hvor jeg siger til dig, igen han ikke har lavet en fejl og du ikke skal call igen fordi du spilder vores tid.

@Jeezy jeg er ked af at du oplever jeg håner dig og griner ad dig. Fordi det var ikke af dig jeg grinte det var af de 3 gutter som blev ved med at komme og spørge om casen stadig var igang fordi det var dem du "callet" på. Jeg undskylder meget at du oplever at jeg grinte og hånet dig.

Og nej det var ikke fordi jeg vil ud og spille vidre. Det var mere fordi st det var ikke det der blev callet på og då skulle jeg også gå. Som jeg også sagde til Michael som også var med i casen til sidst.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/08/2020 den 1:22 PM , MrMikkel skrev:

Hej @kasperlele du callet 2 gange hvor første gang gør jeg ikke noget fordi han (Mathias) ikke har lavet en fejl. Så slutte e jeg cases ca 1 min efter, caller du igen hvor jeg siger til dig, igen han ikke har lavet en fejl og du ikke skal call igen fordi du spilder vores tid.

Mathias er det Poulsen eller?

 

@kasperlele blev du arresteret bare fordi du holdte ulovligt anden gang. Fik du mulighed for at betale en bøde?

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Mathias er det Poulsen eller?

 

@kasperlele blev du arresteret bare fordi du holdte ulovligt anden gang. Fik du mulighed for at betale en bøde?

Casen handlet om en der hedder Mathias og ikke Poulsen (det er 2 forskellige personer)

 

Og Ja han fik en bøde som han valgte ikke at betale.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MrMikkel skrev:

Casen handlet om en der hedder Mathias og ikke Poulsen (det er 2 forskellige personer)

 

Og Ja han fik en bøde som han valgte ikke at betale.

 

På 11/08/2020 den 8:40 PM , kasperlele skrev:

Forklar situationen: Jeg bliver arresteret fordi jeg ikke betaler en bøde, fordi jeg holdte ulovligt, hvilket er fuldstændig fair. Men derefter bliver jeg arresteret af Poulsen, af samme grund... Jeg holder ulovligt.

kasperlele skriver om en der hedder Poulsen, og du skriver om en der hedder Mathias.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/08/2020 den 10:13 PM , kasperlele skrev:

Holdte ikke ulovligt IGEN den holdte samme sted som første gang jeg bliver arrestet! Og så kommer jeg for at hente den og så bliver jeg arrested for det samme!

 

 

Okay, det lyder til at være noget dårligt politiarbejde, hvis de ikke har fjernet bilen første gang du blev arresteret.

Det lyder ikke til at være betjent nr. 2 (Mathias) skyld, da han nok ikke vidste at du var blevet arresteret.

Hvordan blev det forklaret i casen? @MrMikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

Det blev forklaret af Kasper at. Først bliver han arrestet for ikke betale en bøde og så efter siger Mathias at han har parkeret ulovligt igen og får dermed en bøde mere og bliver arrestet, men er også ret sikker på at Mathias forklarer at Kasper ikke sagde noget med at han lige var blevet taget, men ikke 100p da det er lidt tid siden. Så derfor i giver jeg ikke Mathias en straf fordi at han ikke vidste at han lige er blevet taget for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, kasperlele skrev:

Ja. At jeg bestemt sagde at jeg lige var blevet taget. Og der stod også en gundealer (ham som jeg skulle levere pakker til) og sagde det. Og nej havde ikke parkeret IGEN men derimod havde betjenten bare lod den holde samme sted uden at rører den. 

Okay, hvis vi lige tager udgangspunkt i hvad du klager over.

Du klager over, at MrMikkel holder med sin ven i casen.

Det virker ikke til at være tilfældet, da det hverken er MrMikkels skyld eller Mathias' skyld, at din bil ikke bliver konfiskeret eller rykket til en lovlig parkering, efter at du blev anholdt første gang. At Mathias giver dig en bøde for at holde ulovlig parkeret virker til at være en uheldig timing, men ikke forkert af ham, da han jo ikke vidste bedre.

Jeg synes ikke at det virker til at MrMikkel har gjort noget galt i casen, da han har vurderet det ud fra de oplysninger han havde. 

 

Om du havde fortalt Mathias, at du lige var blevet taget, giver dig ikke nødvendigvis et fripas - Hvorfor skulle han vælge at tro på dig? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.