Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request <> Agent K


Knækbrød

Recommended Posts

Dit ingame navn:

  • Kate

 

Spillerens ingame navn:

  • Agent K

 

Dit SteamID:

  • STEAM_0:0:235169035

 

Spillerens SteamID:

  • STEAM_0:0:457305999

 

Tidspunkt for hændelse:

  • 9:30 (09 / 08 - 20)

 

Hvilke regler er blevet brudt=

  • RDM (1.4)
  • Grimt Sprog (Hører vist inde under 1.3)

 

Hvad skete der?:

  • Jeg skyder Agent K et par gange, fordi han bliver ved med at give os der spiller på serveren trusler. Han vælger at tage elevatoren op til Politikontoret, hvor jeg tager op cirka 1 minut efter. Jeg skyder ham så, imens han kalder mig for bøsse o.lign. Lige inden det er sket, har han svinet mig samt andre til, og vælger at misbruge sin stungun, hvilket jeg vælger at demote ham for. Han kalder mig også for handicappet op til flere gange, hvor det lyder som om, at han har noget mod handicappede personer.

 

Beviser:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kate.

 

Til en anden gang så ville det være rart hvis man også kunne høre hvad det er du har haft sigt i dine klip.

 

Jeg vil tage en snak med dem omkring deres sprogbrug, samt det at de skyder dig tilsyneladende uden nogen grund og give dem en passende straf.

 

Edit:

Jeg har snakket med dem, og de har modtaget en passende straf.

 

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.