Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban req efter kiwi FEJL


Slamboe

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:88940487

 

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg synes det er får dårligt at jeg bliver banned med en grund som er plat jeg sider i support med kiwi som har banned mig og han siger alle mulige andre grunde end der står i min ban grund der står jeg er banned med grund troll adfærd og grimt sprog men han nævner på discord support både propclimb og glitch abuse og truer også cyka midt i support case med ban men det er en anden sag nå men jeg synes virkelig der er får plat man banner en som har en menning og siger han er en lorte staff og så banner han mig fordi jeg har en menning om ham men det synes kiwi det er meget grovt og banner mig i en uge 

 

Hvem banned dig: Kiwi Z


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @SlamboeDK
det starter med, at jeg vælger at spectate dig. efter jeg høre du snakker grimt til @Ducky. efter det vælger du og gå, ind i spawn, imens, @Philipwn er case, eller står oven på folk. vælger du, at sætte en prop, og sæt dig ovenpå den. efter han siger stop, går du rundt og sætter skilte, og løber rundt med dem. jeg forsætter med at spectate dig, hvor du vælger at. køre rundt i spawn, imens du hopper og nosser imens du køre i din bil. hvor du vælger at micspam, du synger et eller andet "lalalalalall". det bliver du ved med, i god tid. du køre lige ved siden af kræftværket, hvor der er rigtigt tit en base. "ved dog ikke hvis der var en på dette tidspunkt". men du står og stunstick abuser. efter det vælger jeg at tp, til dig. hvor du som det første siger "Kiwi du er en lorte staff". efter det, fortæller jeg dig. at jeg har sagt til dig, at du skal tale pænt til staff. 
jeg synes jeg tænkte at 1 uge ban, var måske for lidt. men håbe på du vil lære noget af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej allesammen,

her er lidt ekstra detalje omkring hvad der skete i spawn.

 

Der hvor jeg kommer ind i billedet er som sagt af @Kiwi Z i spawn, hvor mig og kiwi hopper rundt oppe på folks hoveder. På et tidspunkt spawner @SlamboeDK en prop, og hopper op på den. Jeg beder ham om at lade vær, som han så adlyder. Han spawner så skiltet, hvorefter jeg beder ham om at fjerne det (af hvad jeg husker 2 gange), uden han lægger mærke til hvad jeg siger. Jeg fjerner hans skilt og ser ikke mere til ham...

.

Jeg får senere en besked på discord hvor @Cyka привести beder mig om at komme i support. Jeg svarer at han skal have fat i en højere (da jeg ikke havde nogen idé om hvad det handlede om, og skulle gå lige der).

Link til kommentar
Del på andre sites

OK stop stop stop kiwi fuck du fucking lyver please du bliver banned det er særjøst til grin at du lyver som staff hvornår fanden har jeg micspammet lalalala please tag dig sammen og kom i support nå du er moden til ikke og lyve M.vh SlamboeDK

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, SlamboeDK skrev:

OK stop stop stop kiwi fuck du fucking lyver please du bliver banned det er særjøst til grin at du lyver som staff hvornår fanden har jeg micspammet lalalala please tag dig sammen og kom i support nå du er moden til ikke og lyve M.vh SlamboeDK

 

hvis vi kigger på den besked du lige har skrevet, tænker jeg det er mig der mest moden her, og du skal til at køle ned. hvis du vil havde en chance for at blive unbannet.

men det med micspam, prøver jeg at forklare dig igen. kan ikke huske 100% hvad du nu sang, men du sang en form for melodi. noget ligende, "lalalalala". imens din ven, sang han godt kunne lide at spise ris. 
jeg er 100% sikker på jeg hørte det, op til flere gange. det er ikke sikkert du sang lalalalala, men noget ligende. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.