Hop til indhold
Stavox

Hvad kører i på Part 2


Madsldr

Recommended Posts

Hej jeg laver dette oplag grundet at jeg er interesseret i hvad i kører på. Men jeg ved godt der allerede er en med hvad kører i på men tænkte jeg ville lave en part 2 pga.

 

At folk mugligvis har fået noget nyt at kører på.

 

Jeg har min 150 CC atv. topfarten er ca 80 eller noget i den stil kommer an på om man skruer på den.image.png

 

 

Jeg har lige bestilt en 50 cc Crosser der kører 75. Fordi jeg lige har haft KONF. her er et billede *den er ikke kommet hjem endu*

image.png.60c6398312954720d2b7a9729a7b4805.png

Men alt i alt smid gerne en kommentar og et billede om hvad i har at køre på eller om i kan anbefale noget andet måske ? :).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Oprettet
  • Seneste svar

Fedt nok mester, har selv tænkt mig at købe noget lignende en stalker eller en hot 50 da jeg har hørt det skulle være gode begynder-knallerter. Får kørekort her i September.

Ville egentlig gerne have haft en 50cc bunke kinalort da jeg var passende størrelse, men det var mutter ikke med på.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Tyndfed skrev:

Fedt nok mester, har selv tænkt mig at købe noget lignende en stalker eller en hot 50 da jeg har hørt det skulle være gode begynder-knallerter. Får kørekort her i September.

Ville egentlig gerne have haft en 50cc bunke kinalort da jeg var passende størrelse, men det var mutter ikke med på.

lad for guds skyld vær med at købe pgo. brug lidt flere penge på yamaha eller noget andet ordentligt

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Madsldr skrev:

Hej jeg laver dette oplag grundet at jeg er interesseret i hvad i kører på. Men jeg ved godt der allerede er en med hvad kører i på men tænkte jeg ville lave en part 2 pga.

 

At folk mugligvis har fået noget nyt at kører på.

 

Jeg har min 150 CC atv. topfarten er ca 80 eller noget i den stil kommer an på om man skruer på den.image.png

 

 

Jeg har lige bestilt en 50 cc Crosser der kører 75. Fordi jeg lige har haft KONF. her er et billede *den er ikke kommet hjem endu*

image.png.60c6398312954720d2b7a9729a7b4805.png

Men alt i alt smid gerne en kommentar og et billede om hvad i har at køre på eller om i kan anbefale noget andet måske ? :).

 

Jeg har en ktm 85 sx 

 

hvis jeg var dig ville jeg købe en mærke crosser.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DEAGLEMEISTER skrev:

Det er jo et efternavn, hvilket tilhører dine forældre, eller forfædre. 

 Nein det er en forkortelse for mit fornavn Madsldr også mine 2 efternavne men det er kun mig der bruger det i familien. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Tyndfed skrev:

meh, mærkecrossere er dyre

 

det er de self, men det er dem som holder længst og bedst.

1 minut siden, Madsldr skrev:

Gode gamle tider med jan i tyskland og liljan der fanger vipse og generalt bare en anden del af danmark 🙂

 

ahahahah ja fandme ja!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.