Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Kiwi Z


De_crypt3d

Recommended Posts

Dit ingame navn: De crypt3d
Staff ingame navn: Kiwi Z
Dit SteamID: STEAM_0:1:104812695
Staff SteamID: STEAM_0:0:90526161
Forklar situationen: Jeg synes det er lidt mærkeligt at en af staffs: Kiwi Z. Har lavet et gang med navnet Ku Klux Klan. Hvis du ikke ved hvad står inden for i virkelig heden så: Den udøver hvid magt, racisme, antisemitisme, antikatolicisme og homofobi. Det er lidt mærkeligt når at I regel 1.7: Ingen form for racisme, sexisme, eller andre former for diskriminering. Dette gælder i chat, navn og igennem mikrofonen. Føller det vil være krænkende for nogle og jeg er krænkende af det. Så syntes jeg også det er 100% forkert at selv en STAFF ikke kan reglerne. Syntes du/i Skal gøre noget ved det.
Bevis:imageproxy.php?img=&key=b4d4b3aa2a0c4a46

dwzJLtG.png

unknown.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er en del af Ku Klux Klan, vi har ikke gjort nogen former for racisme på serveren, vi laver helt normal RP som andre på serveren.

Har lige fundet en video af Dynn som brænder en sort mand... Som jeg vil mene er meget racistisk.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

 

36 minutter siden, Bent Pedersen skrev:

Jeg er en del af Ku Klux Klan, vi har ikke gjort nogen former for racisme på serveren, vi laver helt normal RP som andre på serveren.

Har lige fundet en video af Dynn som brænder en sort mand... Som jeg vil mene er meget racistisk.

 

 

Jeg kan sagtens se hvad du mener Bent, jeg ved bare ikke om der kom klager om denne sag eller ej. 

 

På det punkt er jeg enig med dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Oscarr skrev:

men der står der jo ik i gang navne 


 

1.3   Det er et krav at gøre brug af sin sunde fornuft. Tænk dig om, det er ikke så svært.


EDIT: Desuden så giver det lidt sig selv, at hvis man ikke må være racistiske i tekst, igennem voice chat, osv. Tror du så selv at man må det i gang navne?

Link til kommentar
Del på andre sites

Uanset om det så er i sjov er det jo stadig forkert, og imod reglerne. Vi tillader generelt ingen racisme, sexisme osv. på vores platforme.


At kiwi ikke har set noget problem i gang navnet, kan jeg sagtens sætte mig ind i, nu hvor der jo heller ikke blev gjort noget ved det med bålet. 
Jeg var også til stede da det med bålet foregik, og jeg så også hvordan det forløb. Jeg kunne have trådt ind og sat en stopper for det, men det valgte jeg ikke at gøre, mest fordi jeg følte det ville virke lidt “nedern” af mig at sætte stopper for andres sjov. 
 

Jeg fortryder at jeg ikke gjorde det, for det er jo ret indlysende at det er forkert at lave den slags, også selvom det er en joke. Jeg føler personligt ikke at man kan tillade os at lave den slags grove jokes om den slags. Især ikke når der er så mange yngre børn som nu har set det, og som måske ikke alle ved det var ment som en joke. 
 

TLDR: Vi skifter gangnavnet, Kiwi tænkte ikke lige over at det var dumt, og det er forståeligt nok. Vi beklager for situationen med bålet. Det skal ikke ske igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.