Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests på dick prick DPS


Plys

Recommended Posts

Dit in-game navn: Plys
Spillerens in-game navn: dick prick DPS
Dit SteamID: STEAM_0:0:131154834
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:159650869
Tidspunkt for hændelse: 02:44:41
Hvilke regler er blevet brudt: Random Death Match
Hvad skete der: jeg kommer ud af min base og ser jeg at han skyder på folk uden grund
Beviser: 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Plys.


Jeg vil ikke mene at det som dick prick DPS gør i klippet direkte påvirker dig særligt meget.

 

Det er måske ikke er fedt at skulle se på andre spillere gå og skyde hindanen for sjov bare fordi det er sent og der ikke længere er staff online, og jeg vil derfor snakke med dem som jeg kan se har været involveret og beder dem om at lade vær med at lege rundt på samme måde en anden gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg lige må komme med et input. Vi startede lige så stille med at lege rundt mig og nogle andre. Nogle flere kommer og joiner og jeg vil mene 90% af spillere online var med på det. Vi spørger så i chatten om det er okay med folk hvoraf alle svarer ja bortset fra en der bare ikke vil have det går ud over ham(han er i kraftværket så vi har det fint med det) Ham i kraftværket laver så et nødopkald(1 time efter) og jeg husker at han ikke vil være med til troll så jeg vælger at vi skal tage det seriøst fordi han faktisk vil lave lidt rp. Mig og 2 andre kører derud og hjælper ham derude imod et raid. Plys har på intet tidspunkt skrevet han var i mod det eller sagt noget. Nej han gik hen og optog uden rigtigt at spørge om noget(Lidt tamt imo) Kan dog godt forstå det er træls men atleast man kunne spørge indtil det da vi endda har valgt at spørge om det er ok og faktisk taget folks mening i brug.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har den sammen holdning som FleXuZ med at vi spurte rund om flok var med på det... vis ikke skulle man skrive.. Jeg har på intet tidspunkt set Plys har skrevet han ikke gad og være med.. så forstår slet ikke hvorfor han så ikke melder ud at det vil han ikke være med til... For vi kan som spiller kun gå ud fra han er med når har ikke siger / Skriver han ikke vil være en del af det og at vi skulle stop... 
Mvh Juul

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være at i har haft spurgt om folk havde noget imod det, men det skal jo ikke være sådan at folk skal sige til hvis de ikke vil have at i skal bryde reglerne. Hvis i absolut skal gå og gøre som i har gjort sent på aftenen/natten når der ikke er staff på så må i selv sikre jer at dem som kan se jer gøre det eller dem som kan blive påvirket af det ikke bliver generet af det, og det har i ikke gjort her, da der er blevet lavet en ban request pga. det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.