Hop til indhold
Stavox

[Solved] RDM + Copbait. Skud ud til kranen


Peanut

Recommended Posts

Dit in-game navn: Peanut
Spillerens in-game navn: Kranberg
Dit SteamID: STEAM_0:0:114885897
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:50353906
Tidspunkt for hændelse: 
Hvilke regler er blevet brudt: RDM + Kinda copbait vil jeg mene
Hvad skete der: 
Jeg hører skud og møder nogle spillere, som tager kontakt til mig. De fortæller mig at ham der skød er væk, mens jeg hører en anden (kranberg) Sige noget med "Vi har nakket ham"
Der vil jeg mene at det er lidt copbait, da jeg egenligt ikke var efter nogen til at starte med, men nu hvor han siger sådn bliver jeg selvfølgelig interesseret. 
Er dog ikke sikker på om jeg hørte rigtigt, fordi jeg selvfølgelig ikke regner med, at man vil sige sådn' til politiet, bare for at få dem efter en.
Så jeg spørger ham "Hva sagde du" men idet jeg spørger ham, vælger han åbenbart at skyde mig. 
1. Jeg tog ikke kontakt. Det gjorde de.
2. Kranberg prøver at få politiet efter sig, ved at sige han har dræbt en
3. Jeg bliver skudt fordi jeg spurgte indtil hvad Kranen sagde, fordi jeg ikke var sikker... (For ikke at sige at han også kalder mig "Dumme svin" bagefter"
Beviser: https://streamable.com/o8y2at
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.